Aluminijska karoserija Defendera Sixty8 za ovu priliku obojena je Corris sivom metaliziranom bojom, a za krov je korištena Santorini crna boja koja se savršeno uklapa sa nekolicinom crnih detalja na automobilu. Sixty8 je također opremljen LED svjetlima, proširenim blatobranima u boji karoserije, cjevastim pragovima i aluminijskim zaštitnim panelom ispod motora. Pored naglašeno zatamnjenih zadnjih stakala tu su i 18-inčne Monostar D aluminijske felge na kojima su gume BF Goodrich All-Terrain.
Unutrašnjost je dobila kožom obložena sjedišta, sportski kožom obložen upravljač, aluminijske glave ručica mjenjača i odabira prenosa, aluminijske papučice... Prednja sjedišta su grijana, svijetlosmeđa koža je našla svoje mjesto i na mnogobrojnim panelima u kabini, za oblogu krova korištena je alkantara, a tu je i Alpine multimedijalni sistem koji u sebi sadrži i navigacioni sistem. Za olakšanu vožnju unazad automobil je opremljen kamerom.
U Startechu nisu ništa dirali ispod poklopca motora, pa Defender Sixty8 pokreće standardni 2,2-litarski četverocilindarski turbodizelski motor koji razvija 122 KS i nudi 360 Nm najvećeg obrtnog momenta. Prijenos snage na obje osovine vrši se preko 6-stepenog ručnog mjenjača. Maksimalna brzina automobila iznosi 145 km/h, a za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno mu je 15,7 sekundi.
Startech će napraviti samo 68 primjeraka, a cijena jeftinije verzije sa pet sjedišta iznosi nešto više od 55.000 eura.