Stigla je najsnažnija Corolla dosad: 300 KS i adaptivni integralni pogon
Po receptu koji su koristili kada su pravili GR Yaris, u Toyotinom odjelu Gazoo Racing napravili su i dugo čekanu GR Corollu kojoj će se obradovati ljubitelji čistokrvnih sportskih automobila iz C segmenta.
GR Corollu pokreće modifikovana i pojačana verzija 1,6-litarskog trocilindarskog turbobenzinskog motora (G16E-GTS) koji je Gazoo Racing premijerno ponudio u GR Yarisu, a motor u slučaju Corolle razvija 300 konjskih snaga pri 6.500 obr/min i 370 Nm najvećeg obrtnog momenta od 3.000 do 5.500 obr/min.
Za prijenos snage na obje osovine zadužen je ručni 6-stepeni mjenjač s 'rev-matching' funkcijom, a raspodjela obrtnog momenta na prednju/zadnju osovinu može biti u omjerima 60/40, 50/50 i 30/70.
Počašćena ravnom podnicom, GR Corolla "čuči“ na ojačanim i olakšanim 18-inčnim aluminijskim felgama na kojima su gume Michelin Pilot Sport 4 (235/40). Za efikasno zaustavljanje brinu kočnice s prečnikom prednjih diskova koji iznosi 356 mm (naprijed) i 297 mm (nazad), a smanjenju mase pomogla su prednja vrata i poklopac motora koji su napravljeni od aluminija.
S paketom Circuit Edition stiže karbonski krov, ali i Torsen diferencijali s mehaničkom ograničenom blokadom. Podaci o cijeni i performansama još uvijek nisu objavljeni, a prvi primjerci u prodajne salone trebali bi stići u drugoj polovini godine. Nažalost, prodaje na evropskom tržištu neće biti.