GT500 će pokretati ručno napravljeni aluminijski 5,2-litarski V8 motor sa superpunjačem i kovanim klipnjačama, novim koritom motora te međuhladnjakom voda-zrak, a koji će razvijati 760 KS i 847 Nm obrtnog momenta. To će ujedno biti najsnažniji produkcijski V8 motor sa superpunjačem na svijetu.
Bit će uparen sa sedmostepenim automatskim mjenjačem koji preko karbonske osovine prenosi snagu na stražnje točkove. Promjena brzine će se događati za manje od 100 milisekundi, a vozaču je na raspolaganju nekoliko modova namijenjenih cesti, stazi i utrkama ubrzanja.
Sve specifikacije još nisu objavljene, ali se zna da će od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko tri sekunde te 402 metra prelaziti za manje od 11 sekundi.
GT500 će imati lagane opruge, aktivne amortizere, Brembo kočnice i Michelin Pilot Sport 4S gume. Bit će opremljen i line-lock sistemom koji će aktivirati prednje kočnice automobila u stanju mirovanja te omogućiti vozaču da "pali" zadnje gume. Ford je pripremio i pakete za poboljašnje upravljivosti, prilagodljivi ovjes, spojler, 20-inčne naplatke od karbona, prilagodljivi GT4 spojler, funkcionalni spliter i slično.
U unutrašnjosti je digitalni instrument klaster, kao i ekran od osam inča osjetljiv na dodir. Tu su i Recaro sportska sjedišta, sportski sigurnosni pojasevi, Bang and Olusfen sound sistem s 12 zvučnika i drugo.
Cijene još nisu obavljene.