"Ovo je jedna od najopsežnijih nadogradnji proizvoda u historiji Porschea”, kaže menadžer serije Michael Schätzle. Pored usklađivanja portfelja pogona, inženjeri u Porscheovom razvojnom centru u Weissachu su napravili velike revizije Cayenneovog sistema šasije.
Cilj je bio postići još širi raspon između tipičnih Porscheovih performansi na cesti, udobnosti na velikim udaljenostima i off-road sposobnosti. U tu svrhu, Cayenne će imati, između ostalog, novu, polu-aktivnu šasiju. Osim toga, vozači i putnici mogu uživati u novom i opsežno digitaliziranom ekranu i konceptu upravljanja sa poboljšanim funkcijama povezivanja. Inovativna tehnologija osvjetljenja u HD-Matrix LED prednjim svjetlima poboljšava udobnost i sigurnost u novom Porsche Cayenneu.
Testiranje svakog modela do krajnjih granica prije puštanja u prodaju
Uz toliki broj novih tehnologija, bila su potrebna kompleksna i razrađena testiranja kako bi se savršeno podesile komponente, od kojih je većina bila potpuno nanovo razvijena. "Novi Cayenne ćemo podvrgnuti potpunom i sveobuhvatnom programu testiranja, baš kao da smo ga razvili od nule", objašnjava menadžer testiranja Ralf Bosch. Pored sve preciznijih virtuelnih simulacija, testiranje u stvarnom životu je i dalje veliki prioritet za Porsche.
Ono predstavlja test da li je neki novi model spreman za puštanje u prodaju. Tokom onoga što nazivamo kompletnim testiranjem vozila, cilj je osigurati operativnu stabilnost i funkcionalnost svih komponenti i sistema koji međusobno djeluju – u situacijama koje korisnik doživljava te svim ostalim. Tokom testova izdržljivosti simulira se životni vijek vozila u teškim uslovima koji se rijetko dešavaju kada je automobil u rukama kupaca. U svakodnevnim uslovima, vozila pređu preko 200.000 kilometara u gradskom saobraćaju, po seoskim putevima i autoputevima za nekoliko mjeseci.
Kako bi simulirali ekstremne uslove, prototipovi također putuju po cijelom svijetu, sa ciljem da se njihov kvalitet i izdržljivost ispitaju u različitim klimatskim zonama. Za novi Cayenne, testovi su obavljeni u Aziji, Africi, Evropi i Sjevernoj Americi. Ukupno je pređeno više od četiri miliona probnih kilometara. "Ono što tražimo od novog Cayennea tokom teških terenskih testova u Španiji, na izazovnim pješčanim dinama u Maroku, ili tokom veoma dinamičnih vožnji na ledenim stazama u Finskoj i na Nürburgring Nordschleife stazi nije nešto za šta pretpostavljamo da će većini kupaca ikada biti potrebno“, kaže Dirk Lersch, koji vodi tim za sklapanje i testiranje prototipa za Cayenne. "Međutim, svako ko kupi Porsche trebao bi znati da on može izdržati izuzetno velika opterećenja – bez obzira na površinu po kojoj se vozi.”
Novi Porsche Cayenne će proslaviti svoju premijeru ovog proljeća.