Toyota otkrila novi Land Cruiser: Kralj bespuća sada je lakši, štedljiviji i još sposobniji
Zasnovan na potpuno novoj kutijastoj šasiji novi Land Cruiser lakši je 200 kilograma u odnosu na prethodnu generaciju. U Toyoti su naglasili da je njihov najveći i najpoznatiji terenski automobil sada počašćen i nižim težištem, a manjak kilograma pomogao je smanjenoj potrošnji goriva i nižoj emisiji izduvnih gasova.
Uz očekivan evolutivni pristup prilikom dizajniranja velike karoserije u čiju se bogato opremljenu unutrašnjost može smjestiti vozač i šest putnika novi Land Cruiser više se neće nuditi u kombinaciji sa izrazito „žednim“ atmosferskim 5,7-litarskim V8 benzinskim motorom, jer je njegovo mjesto zauzeo novorazvijeni 3,5-litarski V6 motor koji uz asistenciju dva turbopunjača nudi više snage i obrtnog momenta (415 KS i 650 Nm) uz znatno nižu prosječnu potrošnju goriva.
Za prijenos snage na obje osovine zadužen je 10-stepeni automatski mjenjač, a na pojedinim tržištima Toyota će spomenuti benzinski V6 motor nuditi i u kombinaciji bez turbopunjača. U tom slučaju za prijenos snage na podlogu bit će zadužen 6-stepeni automatski mjenjač.
U japanskom automobilskom magnatu u slučaju Land Cruisera ne odustaju od dizelske pogonske opcije, pa će se novi LC na većini tržišta moći dobiti i sa novim 3,3-litarskim turbodizelskim motorom koji će razvijati oko 310 KS i 700 Nm najvećeg obrtnog momenta.
Uz odličan prilazni i odlazni ugao i 230 milimetara između podnice i tla jasno je da će se i novi Land Cruiser odlično snalaziti na različitim neasfaltiranim podlogama, a svemu će svakako pomoći i kapacitetan adaptivni pogon preko obje osovine kojem asistiraju tri aktivna diferencijala.