Deveta generacija
11

Toyota predstavila novi Hilux: Još bolje vozne osobine u luksuznijem i atraktivnijem pakovanju

E. L.
Novi Hilux u evropskim prodajnim salonima očekuje se u drugoj polovini godine, a s onim što nudi u svom posljednjem izdanju zasigurno će ostati najpopularniji "pick up" na svijetu.

Toyotino najnovije izdanje neumornog „radnika“, za kojeg su poodavno rekli da bi (pored žohara) vjerovatno preživio i nuklearnu kataklizmu, sa sobom donosi novi dizajn karoserije, više opreme i unaprijeđenu mehaniku s kojom će se još bolje snalaziti na svim podlogama.

S novim paketom opreme "Invincible“ (nepobjediv) koji je najizdašniji u klasi Hilux kupcima nudi posebno osmišljen izgled i bogatu standardnu opremu uz poslovičnu čvrstoću, robusnosti, trajnosti i pouzdanosti koji su Hilux učinili najtraženijim "pick-up“ modelom na svijetu.

Nosivost do 1.000 kg i mogućnost vuče prikolice do 3.500 kg Toyota sada nudi uz sve karoserijske verzije Hiluxa u kombinaciji s integralnim pogonom, a među opremom koja se nudi uz najbolji paket opreme ističu se prednja i zadnja LED svjetla, posebne 18-inčne aluminijske felge, prednji i zadnji senzori za parkiranje 8-inčni multimedijalni sistem kompatibilan s aplikacijama Apple CarPlay® i Android Auto™, navigacioni sistem, automatski klima-uređaj, vrhunski JBL-ov audio-sistem s devet zvučnika i 8-kanalnim 800-watnim pojačalom... Tu je i nekoliko novih boja karoserije.

Ponuda motora za novi Hiluxa proširena je dodavanjem novog i snažnijeg 2,8-litarskog dizelskog motora (204 KS i 500 Nm) s koji „pick up“ od 0 do 100 km/h stiže za deset sekundi i u prosjeku troši 7,8 litara na 100 kilometara. Novi 2,8-litarski motor će biti dostupan u verzijama s produženom (Extra Cab) i dvostrukom kabinom (DoubleCab), uz mogućnost izbora između ručnog i automatskog mjenjača sa šest brzina uz koji dolazi i integralni pogon.

Toyotini inžinjeri uspjeli su zadržati Hiluxove legendarne terenske sposobnosti uz istovremeno poboljšanje udobnosti pri vožnji na asfaltu, a izvanrednim terenskim sposobnostima definitivno doprinosi i kutijasta šasija koja osigurava veću krutost. Unaprijeđen je i ovjes, ali i sistem upravljanja, a prijanjanju modela sa zadnjim pogonom pomoći će elektronski sistem koji radi na principu ograničene blokade diferencijala.