Iz Toyote poručuju da se ne radi o običnom faceliftu, nego da je Yaris doživio velike promjene eksterijera i unutrašnjosti. Kozmetičke promjene čine da automobil izgleda veći nego ranije, ali su dimenzije zapravo ostale iste. Taj utisak automobil ostavlja zbog veće rešetke hladnjaka i znatno širih stražnjih svjetala, kao i drugačije bočne linije.
Redizajnirani su i branici, a automobil je dobio nove naplatke od legura i uže farove opciono dostupne s LED dnevnim svjetlima. U paletu su dodane i dvije boje, a to su Tokyo crvena i Hydro plava boja.
Unutrašnjost je također doživjela promjene, tako da je sada dostupno više opreme i boja. Jedna od najznačajnijih promjena je novi 4,2-inčni ekran u boji koji je dostupan od Mid opreme. Primijetni su i ventilacijski otvori u obliku propelera, plavo osvjetljenje instrument table, modificirana dugmad i poboljšana centralna konzola.
Kada je riječ o motoru, 1,33-litarski motor je "penzionisan", a zamijenio ga je potpuno novi 1,5-litarski četverocilindrični atmosferski motor koji razvija 111 KS i 136 Nm obrtnog momenta. Ovaj motor omogućava automobilu da ubrza od 0 do 100 km/h za 11 sekundi, što je za 0,8 sekundi manje u odnosu na prethodnika. Također, potrošnja je smanjena za 12 posto.
Novi motor je snažniji, štedljiviji i tiši od prethodnog. Elektronski upravljač je također poboljšan tako da je reakcija brža i preciznija.
Najsnažnija verzija će uz slabije biti predstavljena u martu na Sajmu automobila u Ženevi. Trovratni sportski model će imati 210 KS.