Toyota RAV4 koristi kompanijinu TNGA platformu koja je omogućila povećanje međuosovinskog rastojanja, ali je ukupna dužina SUV-a ipak smanjena. RAV4 je malo širi i niži u odnosu na odlazeći model, a kao rezultat svega SUV izgleda nešto robusniji i mišićaviji. Opciono je moguće dobiti dvobojnu karoseriju, što je postalo veoma popularno za crossovere i SUV-ove. Također, ova opcija čini RAV4 još atraktivnijim.
U teoriji, produženo međuosovinsko rastojanje bi trebalo omogućiti SUV-u bolje ponašanje na cesti, dok kraća prednja i stražnja ramena doprinose offroad performansama, kao i torque vectoring tehnologija koja omogućava bolje prijanjanje na cestu, sigurniji prolazak kroz zavoje, konstantniju brzinu i performanse. Također, ova tehnologija može prenositi 50 posto snage motora na stražnje točkove dok prebacuje snagu lijevo ili desno. SUV ima pogon na sva četiri točka, ali se u normalnim uvjetima snaga prenosi samo na prednje točkove. To je jedan od tri dostupna pogona na sva četiri točka, jer su tu još tradicionalniji pogon, kao i Toyotin AWD-i hibridni pogon koji sada stvara 30 posto više obrtnog momenta za pokretanje stražnjih točkova pomoću električne energije.
RAV4 pokreće poznati 2,5-litarski četverocilindrični motor koji se nalazi u standardnim i hibridnim modelima, ali je on ekonomičniji nego prije. Toyota je pripremila i novi osmostepeni automatski mjenjač za standardne modele, dok će hibridi nastaviti koristiti CVT mjenjač.
Unutrašnjost karakteriše minimalistički dizajn, tu je standardni 7-inčni ekran infotainment sistema koji ima "plutajuću" poziciju, a opciono je dostupan veći 8-inčni ekran. Također, na raspolaganju je Toyotin Entune 3.0 audio sistem koji podržava Apple CarPlay i Amazon Alexa sisteme. Opciono je moguće dobiti Entune Audio Plus s većim ekranom i Sirius XM radio uređajem, dok Entune Premium opcija uključuje i navigaciju.
Naravno, u unutrašnjosti SUV-a se nalazi nekoliko USB portova, bežični punjači smartphonea, kao i opcioni JBL sound sistem od 800 W. SUV je dobio i novi ekran koji olakšava kretanje unazad te koji nudi veći ugao i bolji pogled na ono što se nalazi iza SUV-a, a što snima kamera. To je također opcija koja košta dodatno, a standardno dolazi samo u modelu s opremom Limited, koji uključuje 19-inčne naplatke i mnoštvo hromiranih ukrasa.
Mnoštvo sigurnosnih sistema ne plaćate dodatno. RAV4 posjeduje Toyotin Safety Sense paket koji uključuje sistem upozorenja na sudar, sistem detekcije pješaka i sistem automatskog kočenja u hitnim situacijama, kao i dinamični tempomat, sistem upozorenja na napuštanje trake s asistencijom upravljanja, automatska duga svjetla i drugo. Novost je pseudo-autonomni sistem Lane Tracing Assist koji upravlja automobilom i smanjuje umor vozača posebno prilikom gužvi ili pri vožnji autoputem. Novost je i sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova koji upozorava vozače ukoliko ne obraćaju pažnju.
Prodaja nove Toyote RAV4 neće početi do zime, a hibridni modeli se očekuju 2019. godine. Cijena također još uvijek nije poznata.