Svjetsku premijeru na 88. Ženevskom međunarodnom sajmu automobila imala je treća generacija modela Auris. On sada ima dinamičniji dizajn karoserije i potpuno novi hibridni pogonom sa 2.0-litarskim benzincem u sklopu, a koji označava debi Toyotine dual hibridne strategije.
Također, svoj svjetski debi, dodatno je ojačana nova jedinstvena DNK AJGO i pozicioniranje u okviru visoko konkurentskog A segmenta. Ne samo da ima više mladalački i prepoznatljiv frontalni dizajn, već i poboljšane performanse i karakteristike upravljanja, takođe doprinosi vožnji.
Prema viziji "Bolja mobilnost za sve", Toyota će predstaviti dizajn i inženjering koji istražuje kako bi maksimizirao potencijal budućih akumulatora električnih vozila (BEV), električnih vozila za gorivne ćelije (FCEV), autonomne vožnje i umjetne inteligencije (AI) .
Puna upotreba autonomnih mogućnosti vožnje i AI, Concept-i serija je porodica od tri BEV-a, od kojih je svaki dizajniran da zadovolji potrebe različitih tipova korisnika u različitim uslovima vožnje.
TOYOTA FINE-Comfort Ride Concept razmatra kako se FCEV tehnologija može razviti kako bi se napravio prostran novi oblik premium limuzine s fleksibilnim izgledom.
Na kraju, ali ne i najmanje bitno, Toyota je otkrila savremeni trkaći koncept koji signalizira svoju posvećenost da se najkvalitetniji sportski automobil marke vrati na tržište. Pod imenom GR Racing Concept krije se, u stvari, potpuno nova Supra, a za čiji je razvoj zadužen Toyotin sportski odjel Toyota Gazoo Racing.