Subkompaktni crossover je sada dostupan sa snažnijim hibridnim pogonom te je dobio više tehnologije u unutrašnjosti, bolju izolaciju i poboljšanu sigurnosnu opremu.
Što se tiče nove pogonske opcije, Hybrid 130 donosi kombinaciju 1,5-litarskog motora i snažnijeg elektromotora, koji zajednički isporučuju 130 KS i 185 Nm obrtnog momenta. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 10,7 sekundi, što predstavlja poboljšanje za 0,4 sekunde. Crossover iz B segmenta je zadržao vodeću poziciju kada je riječ o emisiji CO2, a prosjek iznosi između 103 i 122 g/km.
Slabija Hybrid 115 opcija razvija 114 KS i 141 Nm obrtnog momenta, a iz Toyote tvrde da je samopuneća hibridna tehnologija "glavni odlučujući faktor" za kupce Yarisa Cross zbog čega kompanija ne nudi verzije B-SUV modela samo sa SUS motorima u Evropi.
Osvježeni model je zadržao izgled prethodnika, a dodatak je Juniper plava boja karoserije. Najbolji nivo opreme Premiere Edition se ističe eksluzivnom Urban Khaki bojom, dok su u unutrašnjosti odgovarajući detalji. Automobil krasi novi set 18-inčnih laganih felgi. Premiere Edition i GR Sport modeli koriste poboljšani hibridni pogon s tim da GR Sport ima više sportska podešavanja šasije zahvaljujući Gazoo Racingu.
Unutašnjost je bogatija tehnologijom te parira konkurenciji. Ovisno o nivou opreme, postoji izbor između 7-inčne i 12,3-inčne digitalne instrument table dopunjene 9-inčnim ili 10,4-inčnim infotainmnet ekranom osjetljivim na dodir. Toyota Smart Connect multimedijalni sistem dobio je niz poboljšanja te sada podržava over-the-air nadogradnje, kao i bežičnu Android Auto i Apple CarPlay povezivost.
Nakon hatchbacka Yaris, Yaris Cross također nudi Smart Digital Key funkciju s dodatnim mogućnostima daljinske kontrole. Svi nivoi opreme donose nove dezene presvlaka i mekši donji dio instrument table.
Toyotini inženjeri su se posvetili smanjenju buke i vibracije kako bi Yaris Cross bio još udobniji. Dodali su dinamički prigušivač na nosač motora na lijevoj strani, rezonator na usisnom crijevu, troslojnu izolaciju postavljenu iza armaturne ploče te dodatni sloj filca na prigušivaču gornjeg poklopca. Deblje vjetrobransko staklo i bočni prozori dodatno ublažavaju neželjene zvukove i vibracije.
Sigurnosni paket Toyota T-Mate, koji je standardan u Yaris Cross liniji, također je poboljšan novim i naprednijim karakteristikama. Hardver je nadograđen novom kamerom i radarskim skeniranjem daljim i širim nego ranije, a noviteti u ADAS paketu uljučuju Pre-Collision sistem, Acceleration Suppression, Proactive Driving Assist, Safe Exit Assist i Rear Seat Reminder System, dok je adaptivni tempomat uglađeniji i brži nego ranije.
Online rezervacije za poboljšani Yaris Cross otvaraju se nešto kasnije ovog mjeseca za određena evropska tržišta, kada će biti poznate i cijene. Konkurenti su Peugeot 2008, Ford Puma, Volkswagen T-Cross, Renault Captur, Škoda Kamiq i drugi.