Odmah na početku treba reći da model GR Sport nema jednake performanse kao i GRMN, ali u svakom slučaju nudi mnogo uzbudljivije iskustvo u odnosu na standardni model. Petovratni automobil je debitovao danas u Perizu, a prodaja u Evropi počinje krajem ove godine.
GR Sport ima nešto lošiju opremu od "čistokrvnog" GRMN modela, a Toyota je u ovom slučaju posvetila pažnju na poboljšanje ovjesa. Nove komponente uključuju Sachs Performance amortizere te čvršći anti-roll bar. Rezultat promjena je to što je GR Sport niži za 11 milimetara u odnosu na standardni Yaris.
Toyota je uparila sportski ovjes sa agresivnijim izgledom automobila, Yaris GR Sport ima crne 17-inčne naplatke sa sportskim Bridgestone Potenza RE50 gumama. Tu je i crni krov te stražnji spojler u istoj boji. Klavir crni detalji su vratima, rešetki hladnjaka, okvirima maglenki, retrovizorima i u unutrašnjosti. Kupci opciono mogu dobiti i crvene naljepnice na prednjem lipu i gornjem dijelu stražnjeg branika.
U unutrašnjosti su sportska sjedišta presvučena crnom i bijelom Ultrasuede tkaninom. Crno nebo i hromirani detalji upotpunjuju izgled. Trokraki upravljač je preuzet od Toyote 86.
GR Sport je dostupan samo u petovratnoj verziji sa 1,5-litarskim četverocilindričnim motorom u kombinaciji sa električnim motorom, a ukupna snaga iznosi 100 KS.