Olakšana Supra ima gotovo 40 kilograma manje, a dobila je i lagane 19-inčne felge. Zahvaljujući manuelnom 6-stepenom mjenjaču, Supra je "izgubila" 21,8 kilograma, a nove felge su od standardnih lakše za 1,2 kg po komadu. Zahvaljujući ovim promjenama poboljšano je upravljanje te je unaprijeđen kvalitet vožnje.
Unutrašnjost je presvučena kožeom, a automobilje dobio drugačije ozvučenje. Također, uklonjena je mogućnost elektronskog podešavanje lumbalne podrške. Ukupno, Supra je lakša za 38,3 kilograma u poređenju sa 6-cilindričnim modelom koji ima automatski mjenjač.
Toyotin evropski odjel je uvjeren da će Lightweight biti najpopularniji model Supre.
U Toyoti su se odlučili na verziju s manuelnim mjenjačem kako bi zadovoljili veliku potražnju i očekivanja kupaca. Kompanija koristi i hashtag "savethemanual, što ima smisla jer GR Yaris, GR Corolla i GR86 imaju manuelne mjenjače.
Entuzijasti se nadaju da Supra Lightweight predstavlja korak do modela GRMN o kojem se dugo priča.
GR Supra s manuelnim mjenjačem u prodaju stiže nešto kanije ove godine. Novu verziju prvo dobijaju Japanci, ai isporuke se očekuju na jesen.