Nova opcija
4

U Evropu uskoro stiže i Supra sa četverocilindarskim motorom

E. L.
Toyota će Supru pete generacije kupcima u Evropi od marta ponuditi i u kombinaciji s dvolitarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom.

U Toyoti smatraju da će njihov sportski model Supra (koji se izvorno nudi s trolitarskim 6-cilindarskim motorom) u kombinaciji s manjim dvolitarskim četverocilindarskim turbobenzinskim motorom privući veći broj kupaca na Starom kontinentu, dijelom i zbog znatno niže cijene koja će biti poznata uoči početka prodaje.

Istovremeno, u Toyotinom odjelu Gazoo Racing smatraju da Supra s manjim motorom i raspodjelom mase po osovinama u omjeru 50:50 neće biti manje zabavna od snažnije verzije čiji 6-cilindarski biturbo motor raspolaže sa 340 konjskih snaga i 500 Nm najvećeg obrtnog momenta koji se na zadnju osovinu distribuiraju posredstvom automatskog mjenjača.

Dvolitarski četverocilindarski turbobenzinski motor razvija 258 konjskih snaga i 400 Nm, a prijenos snage na zadnju osovinu i u ovom slučaju povjeren je ZF-ovom 8-stepenom automatskom mjenjaču. Sto kilograma lakša od snažnije verzije, Supra sa dva cilindra manje od 0 do 100 km/h stiže za 5,2 sekunde i razvija elektronski ograničenih 250 km/h.

Među opcionim paketima je i paket Sport s kojim vozač može računati na još kapacitetnije kočnice, adaptivni ovjes i aktivni diferencijal, a s brojčano ograničenim izdanjem (Fuji Speedway Edition, 200 primjeraka) stižu crne 19-inčne felge, crvena kućišta retrovizora i kabina koja je obložena kombinacijom kože, alkantare i karbona.