Produkcijska varijanta posuđuje mnoge detalje sa konceptne studije, ali umjesto laserske tehnologije svjetala izloženi primjerak ipak je dobio LED svjetla. Odustalo se i od koncepta providnih vrata koja se i dalje otvaraju prema gore. Drugačije su dizajnirane i felge koje sada više priliče produkcijskom automobilu.
Pogonsku grupu čine 1,5-litarski 3-cilindarski benzinski biturbo motor i elektro-motor. Benzinac razvija 231 KS i 320 Nm obrtnog momenta koji se preko 6-stepenog automatskog mjenjača distribuira na zadnju osovinu.
Elektro-motor koji isporučuje 131 KS zadužen je za pogon prednje osovine. Energiju osigurava litijum-jonska baterija kapaciteta 5 kWh. BMW i8 u kombinaciji dva motora razvija 362 KS i 570 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da od 0 do 100 km/h stigne za 4,4 sekunde.
Pored svega, prosječna potrošnja goriva iznosi samo 2,5 litara na 100 kilometara. Pogonjen isključivo elektro-motorom, i8 može preći 35 kilometara i razviti 120 km/h. Korištenjem oba motora autonomija se povećava na 500 kilometara. Automobil se serijski isporučuje na 20-inčnim, a opciono se može dobiti i sa ultralaganim karbonskim felgama.