Šaroliko društvo "elfera“ iz Serije 992 prošireno je modelom Carrera T (T kao Touring) koji sa sobom, već poslovično, donosi tradicionalna rješenja i više zabave (u odnosu na standardnu Carreru) za koju nije bilo potrebno povećanje snage motora.
Porsche 911 Carrera T cijenom je smješten između standardnih modela Carrera/Carrera 4 i snažnije Carrere S. Pokreće ga trolitarski 6-cilindarski (bi)turbobenzinski boxer motor iz osnovne Carrere koji razvija 385 KS i 450 Nm najvećeg obrtnog momenta, ali spomenuti motor u sniženoj i olakšanoj T(ouring) verziji pokreće manje kilograma.
Tradicionaliste će ponajviše obradovati vijest da se prijenos snage na zadnju osovinu u Carreri T obavlja posredstvom ručnog 7-stepenog mjenjača koji je među glavnim "krivcima“ za smanjenje mase, a uz ručni mjenjač stigla je i mehanička ograničena blokada zadnjeg diferencijala.
Na listi standardne opreme je Porscheov adaptivni ovjes (PASM) i paket Sport Chrono. Ljubitelji automatskih mjenjača mogu računati na 8-stepeni PDK mjenjač bez doplate. Više zvuka u kabini osigurava tanja zvučna izolacija i nedostatak zadnjih sjedišta koja će Porsche, ako ih kupac želi, bez doplate postaviti u kabinu.
Osnovna cijena za Porsche 911 Carrera T, koji od 0 do 100 km/h za znatno snažnijom verzijom Carrera S (450 KS) kasni samo 0,3 sekunde, iznosi 123.845 eura.