Originalni Superb koji je predstavljen 1934. godine bio je prvi automobil s kojim je Škoda ponudila V8 motor i pogon preko obje osovine. Škoda je do 1949. godine napravila 2.500 primjeraka, a naziv Superb češka je automobilska kompanija oživjela 2001. godine kada je kupcima ponuđen model koji je u suštini bio tadašnji Volkswagen Passat B5 s povećanim međuosovinskim rastojanjem.
Uveliko pod okriljem njemačkog automobilskog koncerna, Škoda je Superb I proizvodila do 2008. godine, a s proizvodnih traka sišlo je 136.100 primjeraka.
Iste godine na Sajmu automobila u Ženevi predstavljen je Superb II koji je bio još veći, luksuzniji i opremljeniji, a Škoda s drugom generacijom ubrzo uvodi i praktičniju karavansku karoseriju. Automobil je bio znatno uspješniji od istoimenog prethodnika, jer je Škoda do kraja produkcije kupcima isporučila 618.500 primjeraka.
Aktuelna treća generacija Superba predstavljena je u martu 2015. godine, a Škoda je svoj najveći model već proizvela u 250.000 primjeraka. Jubilarni milioniti Superb Laurin & Klement proizveden je u češkoj tvornici koja je smještena u gradiću Kvasiny, a u Škodi je ranije potvrđeno da će upravo Superb (koji bi uskoro mogao dobiti svoje redizajnirano izdanje) biti njihov prvi automobil koji će se 2019. godine ponuditi u hibridnoj verziji.