Organizatori najveće automobilske trke svih vremena "otvorili su“ još četiri servisne garaže, čime su stvoreni uslovi da se prema sadašnjim sigurnosnim standardima na startu trke može pojaviti 60 trkaćih automobila iz četiri različite klase.
"Ovo su zaista dobre vijesti, jer smo umjesto planirana dva dodatna servisna mjesta uspjeli napraviti četiri, što znači da će publika na startu ovogodišnjeg Le Mansa vidjeti čak 60 automobila. A to nismo vidjeli već dugo vremena“, rekao je predsjednik kluba Automobile Club de l’Ouest Pierre Fillon.
Već je objavljeno da će glavni favoriti za najviši podij, Porsche i Audi, na stazi de la Sarthe imati po dva hibridna LMP1 prototipa (po jedan manje u odnosu na prethodnu godinu), a startni brojevi 1 i 2 pripadaju Porscheu koji brani prošlogodišnji naslov u WEC šampionatu (World Endurance Championship).
Toyotina tvornička ekipa u istoj će klasi opet nastupati sa dva prototipa. Među tvorničkim ekipama u klasi LMP1 su i dvije privatne ekipe: Swiss team Rebellion Racing (dva prototipa) i jedan prototip ekipe Austrian ByKolles Racing Team.
U klasi LMP2 prijavljena su 22 prototipa, a slijedi ih 14 GT automobila u klasama LMGTE Pro i Am. Povratnik na Le Mans, Ford, za slavu će se boriti sa četiri tvornički pripremljena automobila. U Fordu ove godine ujedno obilježavaju 50 godina od pobjede na Le Mansu kojom je 1966. godine prekinuta dominacija Ferrarija.
Ljuti konkurenti Fordovim novim trkaćim GT-ima su dva tvornički pripremljena Porschea 911 RSR, dva tvornička Ferrarija 488 GTE, dvije tvorničke Corvette C7R i dva tvornička Aston Martina Vantage. Porsche i Ferrari „pojačani“ su i sa po jednim automobilom iz privatnih ekipa Dempsey Proton Racing i Risi Competizione.
"GT klasa uvijek je bila veoma uzbudljiva na Le Mansu, ali mislim da će ove godine biti uzbudljivija nego ikad prije“, kaže David Richards, šef ekipe Aston Martin Racing.