Ovo je posljednji Ferrari s V12 motorom koji je osvojio Le Mans
Posljednji Ferrari koji je ostvario pobjedu na Le Mansu pokretan V12 motorom bit će prodan na aukciji.
Posljednji Ferrari koji je ostvario pobjedu na Le Mansu pokretan V12 motorom bit će prodan na aukciji.
Na 92. izdanju čuvene trke 24 sata Le Mansa koja čini krunu Svjetskog šampionata u trkama izdržljivosti (FIA WEC) na čelu „divlje horde“ smjenjivali su se Hypercar prototipi Porschea, Ferrarija, Cadillaca i Toyote, a nakon uzbuđenja koja su kulminirala u posljednjih pet sati najviše sreće i najmanje pogrešnih procjena imala je Ferrarijeva posada sa startnim brojem 50.
U godini u kojoj Francuska i ostatak svijeta obilježavaju 100 godina od prvog održavanja trke 24 sata Le Mansa najviše mjesto na podijumu, koje je sa sobom donijelo ogromne emocije i poseban jubilarni pehar, pripalo je Ferrariju koji je u Le Mansu posljednji put bio prvi u generalnom poretku davne 1965. godine.
S posebnim "ratnim bojama“ na dva Porscheova Hypercar prototipa u njemačkoj automobilskoj kompaniji (koja ove godine slavi 75. rođendan) odaju počast stogodišnjici od prvog izdanja najpoznatije trke izdržljivosti na svijetu, ali i podsjećaju na boje na svojim trkaćim automobilima koji su njemačkoj kompaniji osigurali najviše pobjeda u Le Mansu.
Ove godine se obilježava 100. godišnjica slavne utrke 24 sata Le Mansa, a višestruki pobjednički tim Toyota Gazoo Racing to proslavlja novim konceptom.
Porscheov prototip 963 novi je član uspješne porodice „trkača na duge staze“ koju su činili modeli 917, 935, 956, 962 i 919, a premijerno pojavljivanje na stazi imat će u januaru na trci 24 sata Daytone.
Toyota Gazoo Racing se novom pobjedom na utrci 24 sata Le Mansa izjednačio s Audijem jer ima pet vezanih pobjeda, dok rekord i dalje drži Porsche koji je nanizao sedam pobjeda.
Ruski vozač G-Drive tima, Roman Rusinof, kojeg podržava ruska plinska kompanija Gazprom, odbio se takmičiti pod neutralnom zastavom na Svjetskom prvenstvu u izdržljivosti.
Počevši od sezone za 2023. godinu, novi Porscheov prototip iz klase LMDh će se boriti za sveobuhvatnu pobjedu u najvećim svjetskim utrkama izdržljivosti, uključujući Le Mans, Daytona i Sebring.
Brojčano ograničen model Plus Four LM62 ukrašen je i brojem 29 koji je na sebi nosio trkaći automobil s kojim je Morgan 1962. godine stigao do pobjede u klasi u čuvenoj trci 24 sata Le Mansa.