Komentari (88)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
I kaze reno, pezo...citroen. Nema bez svabe nista
Movie, svi znamo šta je dobro, ali kupovinu auta diktira platežna moć a ne želja. Francuzi su cjenovni razred ispod Njemaca.
Ne znam drug gdje ti kupujes auta, ali ipak pogledaj malo bolje.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Pa eto, mogao bi se kupiti za jedno 15 godina :D
Koje je godiste???? .....
DAS Hässlich und Veraltet AUTO!
Jebote unutra izgleda kao Golf IV!
I kaze reno, pezo...citroen. Nema bez svabe nista ------------------------------------------------------ Heh, ovaj VW ruzan izvana ne moz se gledati. Jebiga mogli su ga napraviti da ne bude toliko ruzan i onako je pravljen na istoj platformi kao i prosli, da bi ustedjeli kao uvijek. Unitra odron, 19 vijek trend.
Ma phaeton kopiran. No nema Rijeci ww je prva klasa
Pa i nije potpuno nov. Lici na prethodni model. U Sarajevu se ne isplati kupiti ovo ili neko drugo bolje auto jer nasi politicari su omogucili auto-mafiji da ovakva krade bez ikakvih posljedica.
kupit cu ga i ja kad bude 2000 ;(
Dobar nema sta
Mole se mutavi klix-ovci da maknu clanak "VW ce sutra otkrit novi passat" jer ovaj i taj glupo izgledaju jedan do drugog...
Perverzija od auta ;)
25.875 EUR za limuzinu i 25.950 EUR za karavan. Cim iskoci iz salona, limuzina za par milja skuplja od karavana, nikad mi to nece biti jasno...
zato što je veća potražnja za polovnim limuzinama nego za polovnim karavanima. Karavani se koriste za tegljenje i slabije su očuvani.
Zato sto ima malo limuzina na zapadu i seljoberi sa istoka samo traze limuzine.
a sa ovim sto smanjuju kilazu,doslo je do tog da vise auto ne smijes rucno ni pogurati udubit ces mu limariju,nema tu vise cvrstine kao u starijih automobila
uštede na gorivu i bolja sigurnost (konstrukcija apsorbira energiju udara)
sve to stoji ali toliko optimiziraju,da sto vise izvuku iz njeg,tj da smanje troskove proizvodnje da ce jos malo skoljke biti providne,a sto se tice potrosnje goriva ima tu od pnematika pa svega ostalog...
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
bezveze,sad ga hvale a za 2 mjeseca ce opet nesto smisliti i reci kako prethodni model nije neke stvari ispunjavao,pasat ko pasat
Hajd reci Passat !!! Sjedi na moj i idemo glasat :)
Joj svi se uhvatili dizajn ovakav onakav pa konvencionalan. Zna se da VW vozila nikad nisu imala revolucionaran dizajn nego se uvijek naslanjao na predhodni model i to im prolazi. Zašto bi ljudi mijenjali način rada koji im donosi zaradu.
ma sve u svemu fino izgleda, mada se neke promjene nmg ni vidjeti na vanjskom izgledu. Cini mi se da su vise paznje posvetili unutrasnjosti nego drugim stvarima. Linije su ostale indenticne, prednji dio i nema toliku promjenu, zadnji dio nikakvu osim farova koji su kopija audijevih. Iskreno ocekivao sam nesto vise od njih ovaj put, ali ocigledno da su igrali na provjerenu verziju.