Volkswagen je redizajnirani Scirocco treće generacije predstavio prije više od godinu dana. Prije nego što je na scenu došla verzija Scirocco R (265 KS), najsnažniji u ponudi bio je Scirocco 2.0 TSI čiji je dvolitarski četverocilindarski turbo-benzinski motor u početku razvijao 200, nešto kasnije 210 KS.
Scirocco GTS sada iz iste motorne konfiguracije nudi 220 KS, što je jednako potencijalu srodnog modela Golf GTI i dovoljno da GTS, u kombinaciji sa ručnim 6-stepenim mjenjačem, od 0 do 100 km/h stiže za 6,5 sekundi. Maksimalna brzina automobila iznosi 246 km/h (244 km/h u kombinaciji sa opcionim DSG automatskim mjenjačem).
Scirocco GTS izvana je prepoznatljiv po novim 18-inčnim Norwich aluminijskim felgama, a kupcima će se uz doplatu nuditi i 19-inčne Lugano felge. U oba slučaja iza felgi su crvene kočne čeljusti. U dio serijske opreme GTS-a spadaju i R-Line karoserijske komponente koje uključuju drugačije dizajnirane odbojnike, posebne obloge pragova, krovni spojler i zadnji difuzor zraka. Kao podsjetnik na Scirocco GTS iz 1982. godine, u Volkswagenu su odlučili da kućišta vanjskih retrovizora GTS-a iz 2015. godine budu obojena crnom bojom. Automobil će se nuditi u šest boja karoserije (Flash crvena, Pure bijela, Oryx bijela, Urano siva, Indium siva i Deep crna).
Unutrašnjost je opremljena crnom oblogom krova, a sportskoj atmosferi doprinose trokraki upravljač, izrazito profilisana sportska sjedišta, papučice od nehrđajućeg čelika i karakteristična „loptica za golf“ na ručici mjenjača. Za pojedine dijelove obloga korištena je piano crna plastika, a tu je i nekolicina hromiranih detalja. U dio serijske opreme spada i Volkswagenov najnoviji „Composition Colour“ multimedijalni sistem. Unutrašnjost presvučena crnom kožom, pokretni stakleni krov i bixenon svjetla ipak spadaju u opcionu opremu.
Podsjećanja radi, Scirocco (pustinjski vjetar) prve generacije predstavljen je na Sajmu automobila u Ženevi davne 1974. godine. I kada su mnogi mislili da će ga nasljednik Corrado zauvijek poslati u tvornički muzej, predstavljajući Scirocco treće generacije, u Volkswagenu su 2008. godine ipak mislili drugačije.