U namjeri da svoj model V40 zadrže na poziciji najprodavanijeg Volvo modela u Evropi i drugog najprodavanijeg Volvo modela u svijetu, u švedskoj automobilskoj kompaniji za kupce su pripremili decentno redizajniranu verziju na kojoj je najveća promjena na vanjštini uvođenje prednjih LED svjetala u simboličnom obliku čekića koja već neko vrijeme krase modele XC90, S90 i V90. U Volvu naglašavaju da će spomenuta svjetla na modelima V40 i V40 Cross Country koji će se prodavati u Velikoj Britaniji biti dio standardne opreme.
Redizajn modela također uključuje drugačiju masku hladnjaka i novodizajniran zaštitni znak, a Volvo je postojećoj paleti boja karoserije priključio pet novih boja: četiri nijanse plave i boju pijeska.
Osvježavanje u unutrašnjosti donosi nove boje i materijale na oblogama sjedišta i panelima, a Volvo će po prvi put uz V40 kupcima opciono ponuditi i crnu boju na oblozi krova. Za prošivanje obloga na vratima nudi se konac u nekoliko kontrastnih boja. Pored najsavremenijih sistema koji će vozaču i njegovim saputnicima svako putovanje pretvoriti u zadovoljstvo, V40 je sada opremljen i tehnologijom "CleanZone“ uz koju se zrak u putničkom prostoru maksimalno štiti od vanjskih zagađenja.
Redizajniran V40 pokreće poznata gama motora, a među novosti spada revizija dvolitarskog četverocilindarskog turbodizelskog motora D2 koji u kombinaciji sa ručnim mjenjačem ima prosječnu emisiju CO2 koja iznosi samo 89 g/km.
Volvo V40 u Ženevi će izložbeni prostor dijeliti s najnovijim modelom V90 koji će, bez sumnje, ovaj put biti glavna zvijezda u bogatoj ponudi švedskog automobilskog proizvođača.