Označen kao "najbrži" i "najuzbudljiviji" model marke do danas, E10 R ističe se već poznatim beskompromisnim dizajnom, ali 2,3-litarskim EcoBoost četverocilindarskim motorom koji razvija 355 KS i 475 Nm obrtnog momenta. Motor je povezan sa šest-stepenim ručnim mjenjačem koji omogućava hipersportsko ubrzanje do 100 km/h za 3,0 sekunde i dostizanje maksimalne brzine od 250 km/h.
Aluminijska i karbonska kontrukcija karoserije automobila prenesena je iz modela E10 i E10 S, ali E10 R je opremljen novim Bilstein amortizerima i snažnijim kočnicama sa novim prednjim diskovima i čeljustima. Ovaj model također ima nove 16 i 17-inčne točkove koji pomažu da se smanji neovješena masa za skoro 10 kg.
Sve ovo omogućava automobilu da teži samo 700 kg, što je za 25 kg manje u odnosu na E10 S.
Za one kojima standardni model nije dovoljno sportski ponuđene su opcije sjedišta od karbonskih vlakana, trkaćih pojaseva vezanih u šest tačaka kao i upravljač sa sistemom brzog skidanja sa stuba upravljača.
Uprkos impresivnim performansama, E10 R je iznenađujuće "pristupačan" sa cijenom koja počinje na 39.995 funti. To je 10.000 funti više nego što košta Ford Focus RS koji ima isti 2,3-litreni EcoBoost motor.