Kompaniju Zenos Cars je osnovao bivši šef Caterhama Ansar Ali. Novi E10 je i dalje legalan za cestovnu vožnju i snažniji je od modela E10. Pokreće ga 2,0-litarski EcoBoost turbo motor koji isporučuje 250 KS uz 400 Nm obrtnog momenta, dok prethodnika pokreće atmosferski motor, koji razvija 50 KS i 190 Nm obrtnog momenta manje.
E10 ubrzava od 0 do 100 km/h za 4,5 sekundi, dok je snažnijoj S verziji potrebno četiri sekunde da stigne do "stotke". Maksimalna brzina iznosi 217 km/h. Automobil je težak svega 700 kg.
Zenos E10 S je dobio 16-inčne prednje i 17-inčne stražnje OZ naplatke sa Avon gumama, a za zaustavljanje se brinu prednji i stražnji kočioni diskovi promjera 285 mm.
Osnovna cijena iznosi 37.940 eura, što znači da je E10 S skuplji od modela E10 za oko 6.320 eura.
Ako kupci žele verziju pripremljenu za stazu, platit će 41.734 eura i dobiti diferencijal s ograničenim proklizavanjem, šestostepeni mjenjač (petostepeni je standardni). specijalna sjedišta, upravljač s mehanizmom za brzo skidanje, drugačije točkove, sigurnosni pojas u četiri tačke, prilagodljive amortizere i vozačevo sjedište s grijačima.
Automobil ima nezavisni ovjes naprijed i nazad sa dvostrukim poprečnim ramenima i Bilstein amortizerima. Ima i blatobrane koji se mogu skidati kao i čelična ojačanja u slučaju bočnog udara ili prevrtanja.
Kompanija Zenos Cars će proširiti svoju ponudu E11 Roadsterom 2016. godine, a E12 Coupe se očekuje 2018. godine.