Zenvo nudi dvije verzije modela Aurora, a to su grand-touring verzija Tur te Agil koja je fokusirana na stazu. Obje verzije su ograničene na 50 primjeraka, a proizvodnja počinje 2026. godine. Cijena jednog primjerka iznosi najmanje 2,59 miliona eura.
Bez obzira na verziju, hiperautomobil pokreće 6,6-litarski V12 quad-turbo motor koji je razvila kompanija Mahle Powertrain. Ovaj motor samostalno razvija 1.250 KS i "vrti" se na 9.800 obr/min. Verzija Agil ima pogon na stražnje točkove i jedan električni motor koji povećava ukupnu snagu na 1.450 i 1.400 Nm obrtnog momenta, od 0 do 100 km/h ubrzava za 2,5 sekundi, a do 200 za 4,6 sekundi. Maksimalna brzina iznosi nešto više od 365 km/h.
Verzija Tur ima još dva električna motora koji pokreću prednje točkove, tako da vozač raspolaže pogonom na sva četiri točka. Ukupna snaga iznosi 1.850 KS i 1.700 Nm obrtnog momemnta, što je dovoljno da Aurora ubrza od 0 do 100 km/h za 3,2 sekunde i dostigne maksimalnih 450,6 km/h. Dodatni motori su opciono dostupni za Agil.
Motor je uparen sa sedmostepenim mjenjačem koji ima električni motor, a koji se uključuje prilikom kretanja unazad te djeluje kao starter pogonske jedinice. Agil i Tur imaju različita podešavanja mjenjača. Što se tiče baterije, iz Zenva nisu otkrivali detalje.
Agil je težak 1.300 kg i stvara 880 kg downforcea pri brzini od 250 km/h, dok težina Tura iznosi 1.450 kg zbog dodatna dva motora.
Obje verzije Aurore imaju "oštar dizajn", Agil je dobio veliko krilo, dok Touring ima nešto "čišći" oblik. Šasija i komponente Aurore prava su umjetnička djela. Čak 70 posto karbonskog monokoka je "otkriveno", uključujući dijelove prednjih i stražnjeg podokvira. Vidljivi su i dijelovi prednjeg i stražnjeg ovjesa s dvostrukim ramenima.
Zenvo nije objavio detalje o unutrašnjosti. Fotografije prikazuju različite instrumente ispred vozača, lijevo je mali infotainment ekran, veliki obrtomjer u sredini i kombinirani pokazivač goriva i stanja baterije na desnoj strani.