TS1 nasljeđuje ST1, ima prepoznatljivi dizajn, ali i novi prednji spliter, redizajniranis tražnji branik i modificirani stražnji difuzor. Automobil je također dobio novi prednji branik, poboljšani izduvni sistem te nove 19 ili 20-inčne aluminijske naplatke sa Michelin Pilot Super Sport ili Michelin Pilot Super Cup 2 gumama.
Vanjski izgled je promijenjen, a unutrašnjost je znatno poboljšana kvalitetnijim materijalima i modernim dizajnom. Kupci mogu naručiti kožu i Alcantaru, kao i ukrase od karbonskih vlakana i aluminija.
Automobil pokreće 5,9-litarski V8 biturbo motor, čija snaga još uvijek nije poznata. Ipak, kompanija je otkrila da maksimalna brzina automobila iznosi 375 km/h.
TS1 je opremljen karbon-keramičkim kočnicama, stražnjim diferencijalnom s ograničenim proklizavanjem i sigurnosnim kavezom. Poboljšan je i ovjes s hidrauličnim sistemom podizanja.
Proizvodnja će bii ograničena na 15 automobila, a cijena još uvijek nije poznata.
Kompanija je predstavila i koncept TSR, koji je baziran na modelu TS1. Dobio je agresivniji body kit i ovjes prilagođen vožnji na stazi. Koncept ima i unikatnu unutrašnjost sa sigurnosnim kavezom, kao i sportska sjedišta i pojaseve u šest tačaka.