Iza akronima GTT (Grand Turismo Tribute) krije se aktuelni Ford Mustang na čijoj je atraktivnoj karoseriji izmijenjena nekolicina komponenti. Znatno agresivnijem izgledu doprinosi novi veliki centralni usisnik zraka, a tu je i novi poklopac motora sa velikim ventilacionim otvorima, ali i značajno prošireni blatobrani.
Priču zaokružuju centralno smješteni dvostruki hromirani završeci izduvnog sistema, novi zadnji difuzor zraka, redizajnirana kućišta zadnjih svjetala, dvostruki usisnici na bokovima i 22-inčne felge HPE Performance na kojima su gume Pirelli P-Zero.
Mustang GTT pokreće 5-litarski V8 motor (Coyote) koji s novom centralnom upravljačkom jedinicom i ProCharger mehaničkim kompresorom nudi oko 800 konjskih snaga. S dodatnim konjskim snagama stigle su i nove kočnice (Brembo), ali i nove komponente ovjesa koje su u Zero to 60 naručili iz kompanije Eibach.
U Zero to 60 tvrde da će se Mustang GTT, čija će prodaja krenuti početkom proljeća, jednako dobro snalaziti i na stazi i na cesti, a izvršni direktor kompanije, Kenny Pfizer, rekao je da GTT predstavlja optimalan spoj supersportskog i klasičnog "muscle" automobila.