Novi Megane RS će biti rival Focusu ST i Golfu GTI, a na teaseru se može vidjeti samo njegova silueta te full LED svjetla. Također, naziru se donja svjetla s motivom ciljne zastavice, nešto slično onom što ima Clio RS.
Novi RS će biti širi i agresivniji od GT verzije četvrte generacije Meganea, a prodavat će se kao petovratni hatchback za razliku od trovratnog prethodnika.
Neki kažu da će ga pokretati potpuno novi 2,0-litarski benzinski motor s turbopunjačem koji razvija blizu 300 KS, dok drugi tvrde da će to biti ipak 1,8-litarski motor koji pokreće i Alpine A110. Taj motor isporučuje 252 KS, no, snažniji AS110 će imati između 280 i 325 KS.
Snažnija konfiguracija 1,8-litarskog motora bi bila odgovarajuća za Megane RS, no, još uvijek nema potvrde o odabiru motora.
Kako bi se poboljšale performanse u zavojima, Renault će navodno prodavati Megane RS s opcionim sistemom upravljanja sa sva četiri točka, koji posjeduje i GT verzija. Na kupcima je da odaberu da li 4Control pogon zaista vrijedi dodatne težine.
Što se tiče mjenjača, očekuje se šestostepeni manuelni mjenjač s tehnologijom izjednačavanja broja obrtaja baziranoj na tehnologiji iz Nissana 370Z. Opcija će biti i Renaultov poznati EDC mjenjač.
Megane RS bi trebao biti predstavljen na Sajmu automobila u Frankfurtu.