Nakon uvođenja ovih novih propisa japanski proizvođači sigurno će povećati prodaju u Evropi, gdje već godinama zaostaju za evropskim markama, što je bilo neminovno zbog osjetne razlike u cijeni uzrokovane dodatnim nametima. Tako bi na osnovu novog sporazuma trebali profitirati Toyota, Nissan, Suzuki, Mazda i Honda.
Zanimljivo je da je tržišni udio Toyote u EU u prvom polugodištu ove godine iznosio 4,7 posto, Nissana 3,3 posto, a Honde 0,9 posto, s tim da je bitno naglasiti da sve tri ove marke imaju svoje fabrike u Evropi. Ovaj trgovački sporazum je tako stvorio najveću svjetsku slobodnu ekonomsku regiju, a dolazi usred aktuelnih strepnji da će trgovački rat između Amerike i Kine smanjiti ulogu slobodne trgovine u globalnom ekonomskom poretku.
Japanski dobavljači komponenti i dijelova za automobile kao što su Denso, Aisin Seiki i JTEKT također imaju koristi od ovog sporazuma i pada troškova od 3 posto na cijenu automobilskih dijelova.
Ovaj sporazum između Japana i EU također je znak globalnih promjena jer je Trumpova administracija distancirala Ameriku od tradicionalnih saveznika, poput EU, NATO-a i Kanade.