Ogier je postigao svoj najnoviji uspjeh u svojoj prvoj sezoni sa TOYOTA GAZOO Racing World Rally Teamom. Francuz postaje peti vozač u posljednjih 30 godina koji je osvojio WRC naslov vozeći Toyotu, povrativši krunu šampiona u svoje vlasništvo nakon što je Ott Tänak svojio prvenstvo 2019. godine.
U sezoni koja nije ličila ni na jednu prije nakon prekida izazvanog pandemijom koronavirusa, Ogier je napadao zajedno sa kolegom Elfynom Evansom na titulu šampiona u završnoj rundi u Monzi, koja se pokazala kao zahtjevan novi dodatak WRC-u kalendar. Pored tehnički zahtjevnih etapa na mješovitim površinama na povijesnom talijanskom mjestu autotrka u petak je kiša dodatno otežala zadataka posadama, dok je u subotu WRC karavan otišao na obližnje planinske ceste i zatekao prave zimske uslove zbog kojih je vožnja bila izuzetno teška.
Sa pobjedama u Švedskoj i Turskoj ove godine u njegovoj prvoj sezoni s Toyotom, Evans je u subotu jurio prema pobjedi do trenutka kada je skliznuo s ceste. Iako se vratio u reli i imao teoretske šanse da ipak ugrabi titulu, u ovako teškim uslovima to nije bilo moguće.
Ogier je u subotu ujutro prešao u vodstvo relija u uslovima sličnim onima koji se obično nalaze na Rallye Monte-Carlu. Ostatak relija Ogier je uvjerljivo zadržavao svoju prednost i na kraju završio ovaj iscrpljujući reli sa 13,9 sekundi prednosti.
Tommi Mäkinen pridružio se Ogieru i Ingrassiji na pobjedničkom postolju u Monzi čime je uspješno zaključio ovu misiju prije nego što preuzme novu ulogu Motorsport savjetnika u Toyoti od januara 2021. godine.
Toyota je tako i sa "starim" Yarisom potvrdila svoje usojehe u WRC-u i završili su sezonu sa prvim i drugim mjestom u poretku vozača i suvozača, a Evans i njegov suvozač Scott Martin na kraju ipak mogu iti zadovoljni i drugim mjestom u Šampionatu u prvoj sezoni koju su vozili za Toyotu.