Iza dugog naziva E30 M3 Enhanced and Evolved by Redux krije se projekat britanske kompanije Redux u kojem glavni sastojak čini prva generacija BMW-a M3 koji u Reduxu restauriraju i modificiraju na način na koji se čuvena američka kompanija Singer bavi Porscheima 911 iz Serije 964.
Perfekcionizam nije jeftin u razvijenom svijetu, pa 30 budućih vlasnika mora biti spremno da za Reduxov M3 izdvoje oko 386.000 eura, a spomenuti iznos ne uključuje sam automobil koji će vlasnici (ako već ne posjeduju M3) pronaći sami ili prepustiti ekipi iz Reduxa da ga pronađe umjesto njih.
Za proces restauriranja i modificiranja u Reduxu će kroz 18 mjeseci potrošiti 4.000 radnih sati, a konačan rezultat koji se može vidjeti na fotografijama je M3 E30 čije performanse nadilaze performanse posljednje originalne serije u čijem je nazivu bio i dodatak Sport Evolution.
Modificiranje počinje s novim karoserijskim panelima koji su, osim vrata i krova, napravljeni od karbona, a za decentno proširenje blatobrana "krive“ su nove i znatno veće 18-inčne aluminijske felge na kojima su gume Michelin Pilot Sport 4.
U Reduxu nisu odustali od BMW-ovog četverocilindarskog atmosferskog motora S14 koji pokreće originalni M3, ali je (po uzoru na najsnažniju verziju M3 Sport Evolution) radna zapremina 2,3-litarske opcije povećana na 2,5 litara.
S mnogobrojnim modifikacijama koje su zaobišle samo glavu, blok i karter, motor razvija 300 KS i 278 Nm obrtnog momenta, a bez problema će se "zavrtjeti“ do 8.000 obr/min. Naglašeno korištenje lakih materijala na kraju je rezultiralo da Reduxov M3 ima omjer mase i snage na nivou BMW-a M3 CSL iz Serije 46. Podsjećanja radi, 2,5-litarski motor u BMW-u E30 M3 Sport Evolution, koji je svojevremeno ponuđen u samo 600 primjeraka, razvija 238 KS i 240 Nm obrtnog momenta.
Zbog manje mase i više snage mnogo promjena urađeno je na upravljačkom sistemu, kočnicama i ovjesu koji je opremljen novim stabilizatorima i podesivim Bilstein amortizerima sa specifikacijom Grupe A, a nije zaboravljena ni decentno redizajnirana i modernizirana kabina u tamnim tonovima u kojoj i dalje dominiraju Recaro sjedišta.
Prvi čovjek kompanije Redux, Simon Lord, ostaje pri prvobitnom planu: "Napravit ćemo samo 30 primjeraka.“