Prodaje se na aukciji
15

Ovaj Porsche 911 je pripremljen za stazu, ali se može voziti i na cesti

Piše: D. B.
Ovih dana mnogi voljeni primjerci Porschea 911, posebno oni sa zračnim hlađenjem, koštaju mnogo novca, a to je rezultat reputacije sportskog automobila sjajnih performansi, kvaliteta i pouzdanosti, koju je izgradila serija 911.

Porsche 911 prikazan na fotografijama ide korak dalje, napravljen je da dominira na stazi, ali i na cesti u određenim državama. Pokreće ga modificirani 3,8-litarski 6-cilindrični bokser motor, a svoj život je započeo 1992. godine. Tokom devedesetih ga je vlasnik transformisao u trkaći automobil, a potom je 2007. godine pripremljen za događaje kao što su PRC Championship, Rennsport Reunion IV i NASA takmičenja.

Modifikacije uključuju ugradnju 6-stepenog manuelnog mjenjača iz generacije 993, diferencijal s ograničenim proklizavanjem iz modela 997 GT3 Cup, prednje kočnice preuzete od modela 993 Turbo, zaštitni kavez, Recaro karbon-Kevlar trkaća sjedišta i karbonsko prednje krilo posuđeno od modela 996 Cup. Kada je izašao iz fabrike, pomenuti motor je isporučivao oko 253 KS i 308 Nm obrtnog momenta, a s koliko KS automobil danas raspolaže nije poznato.

U unutrašnjosti je sigurnosni pojas s više tačaka, protivpožarni sistem, radio, sistem za podešavanje balansa kočnica i rezervoar goriva. Zvučna izolacija ne postoji, nema ni radi niti lonaca izduvnog sistema. Kako bi se mogao koristiti na cesti, potrebno je ugraditi prednja svjetla i još poneku sitnicu.

Porsche 911 se prodaje na aukciji, a najviša ponuda u vrijeme pisanja teksta iznosila je 71.500 dolara.