Ovako izgleda južnoafrička replika McLarena F1 LM: BMW-ov V12 motor, Audijev mjenjač
McLaren F1 LM je bila serija od pet specijalnih automobila proizvedenih u čast pet McLarena F1 GTR koji su završili utrku 24 sata Le Mansa 1995. godine, a svaki od njih je bio zapravo ogoljena verzija modela F1 sa više "spartanskom" unutrašnjošću, drugačijom aerodinamikom, bez klima uređaja i bez unutrašnje zvučne izolacije. Vizuelno, vjerovatno najveća razlika između standardnog modela F1 i modela F1 LM je u aktivnom spojleru i značajno većem stražnjem spojleru od CFRP-a.
Naravno, McLaren nikad nije javno objavio nacrte i dijagrama modela F1 LM, ali to ne znači da je nemoguće napraviti repliku, što je dokazao Danie Brough iz Južne Afrike. On je ostvario svoj san u projektu koji je počeo prije 23 godine i koji je konačno završio.
Riječ jej o Papaya narandžastoj replici McLarena F1 LM, koja je nastala na osnovu proporcija uzetih s fotografija i sa manjih modela.
"Sve što vidite na automobilu, sam sam napravio. Izuzetak je BMW-ov twin-turbo V12 motor koji je uparen sa 6-stepenim manuelnim Audijevim mjenjačem. Projekt je zahtijevao godine istraživanja, gledanja fotografija i utvrđivanja dimenzija", rekao je Brough.
Kako njegova replika izgleda, pogledajte u YouTube videu.
U izradi karoserije su korišteni aluminij, karbonska vlakna i pleksiglas, a u izradi šasije kombinacija aluminija i karbonskih vlakana.
Originalni automobil je težak 1.140, a replika 1.180 kg. Pomenuti BMW-ov twin-turbo V12 motor razvija 650 KS.
Kako replika izgleda, pogledajte u YouTube videu.