U postrojenju Yorii
26

Ovako izgleda proces proizvodnje legendarne Honde Civic Type R

D. B.
Honda Civic Type R dugo je jedan od najboljih snažnih hatcback modela na svijetu, a generacija FL5 je opravdala taj epitet jer je zaista riječ o automobilu vrhunskih performansi.

Civic Type R se proizvodi u postrojenju Yorii u Japanu, ali to ne znači da svaka komponenta nastaje upravo tu. Zapravo, Hondin 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem se proizvodi u postrojenju Anna u Ohiju, a 6-stepeni manuelni mjenjač u Hondinoj fabrici Suzuka. Nakon proizvodnje slijedi transport ovih komponenti u fabriku Ogawa gdje se spajaju i dostavljaju u Yorii na ostatak proizvodnog procesa.

Na karoseriju Civica Type R se nanosi poliuretanski završni premaz, dok se roboti "brinu" da vrata, hauba i vrata prtljažnika funkcioniraju kako treba. Nakon toga slijedi ugradnja ključnih dijelova, a potom i prednjeg te stražnjeg branika.

Kada Civic Type R dođe do kraja proizvodne linije, on prolazi sveobuhvatnu inspekciju kvaliteta koja uključuje potpuno poravnanje ovjesa.

Najnovija generacija koristi poboljšanu verziju Hondinog K20C1 četverocilindričnog motora s turbopunjačem. Nešto bolje performanse u odnosu na prethodni model postignute su zahvaljujući promjeni veličine, oblika i broja lopatica turbine. Honda je također povećala protok zraka te ugradila efikasniji izduvni sistem.