Civic Type R se proizvodi u postrojenju Yorii u Japanu, ali to ne znači da svaka komponenta nastaje upravo tu. Zapravo, Hondin 2,0-litarski četverocilindrični motor s turbopunjačem se proizvodi u postrojenju Anna u Ohiju, a 6-stepeni manuelni mjenjač u Hondinoj fabrici Suzuka. Nakon proizvodnje slijedi transport ovih komponenti u fabriku Ogawa gdje se spajaju i dostavljaju u Yorii na ostatak proizvodnog procesa.
Na karoseriju Civica Type R se nanosi poliuretanski završni premaz, dok se roboti "brinu" da vrata, hauba i vrata prtljažnika funkcioniraju kako treba. Nakon toga slijedi ugradnja ključnih dijelova, a potom i prednjeg te stražnjeg branika.
Kada Civic Type R dođe do kraja proizvodne linije, on prolazi sveobuhvatnu inspekciju kvaliteta koja uključuje potpuno poravnanje ovjesa.
Najnovija generacija koristi poboljšanu verziju Hondinog K20C1 četverocilindričnog motora s turbopunjačem. Nešto bolje performanse u odnosu na prethodni model postignute su zahvaljujući promjeni veličine, oblika i broja lopatica turbine. Honda je također povećala protok zraka te ugradila efikasniji izduvni sistem.