NEVS (National Electric Vehicle Sweden) je kupio Saab 2012. godine nakon što je ova švedska kompanija bankrotirala, a potom je kineski gigant Evergrande Group preuzeo kontrolu nad NEVS-om 2019. godine, no ubrzo se našao u finansijskim problemima. Uprkos naporima da proda kompaniju, Evergrande Group ju je stavio u "hibernacijski mod" ranije ove godine.
I kada se mislilo da je došao kraj, direktor programa NEVS Peter Dahl se oglasio na LinkedInu.
"Konačno možemo predstaviti jedan od svojih tajnih projekata na kojim je NEVS radio. Mislim da niko nije pomislio da će biti moguće doći od praznog lista papira do funkcionalnih automobila za manje od deset mjeseci. No, s nevjerovatnim i posvećenim timom je sve moguće, tako da smo uspjeli", poručio je Dahl.
Švedski mediji pištu da Emily GT može preći više od 1.000 kilometara s jednim punjenjem zahvaljujući ogromnoj bateriji kapaciteta 175 kWh. Pokreću ga četiri električna motora koja isporučuju po 121 KS, tako da ukupna snaga iznosi 484 KS. Očekuje se i verzija visokih performansi koja će isporučivati 644 KS i 2.200 Nm obrtnog momenta.
Na projektu je radilo oko 350 inženjera i tehničara od decembra 2019. godine, a projekt je bio pod oznakom "povjerljivo" sve donedavno. Prvobitni plan je podrazumijevao proizvodnju 20 prototipa, no zbog pandemije ih je proizvedeno samo šest.
Među onima koji su ga testirali tvrde da je impresivan.
U NEVS-u se nadaju da će Emily privući kupca za kompaniju i pomoći u održanju projekta.