Padaju cijene električnih modela kao domine: Renault snizio cijenu Meganea EV za 10%
Marka Renault se oslanja na nove modele sa sniženom cijenom u borbi za povratak na tron. U tome će im pomoći potpuno električni kompaktni hatchaback Megane E-Tech koji će se s konkurentnijom cijenom boriti protiv Tesle na domaćem terenu, rekao je izvršni direktor prodaje.
"Glavni fokus marke Renault u 2024. je da se vrati u ofanzivu u segmentu električnih vozila, budući da smo trenutno drugi", rekao je Ivan Segal, direktor prodaje marke Renault za Francusku, u intervjuu za Reuters.
Kao pionira i nekadašnjeg lidera električnih vozila u Evropi, Renault su u međuvremenu preskočili neki novi igrači na tržištu. Dok je francuski proizvođač automobila prodao skoro 18.000 električnih Megana prošle godine na svom domaćem tržištu, Tesla je prodao 25.000 Modela 3 i više od 37.000 Modela Y, koji je vodeći na francuskom tržištu električnih vozila, prema podacima kompanije AAA Data.
Kineski brend MG prodao je takođe više od domaćeg Renaulta. Sa 20.000 isporučenih jedinica kompaktnog hatchback modela MG4 u svojoj prvoj punoj godini na francuskom tržištu, MG je visoko rangiran na prodajnoj ljestvici EV modela.
Renaultov kontranapad uključuje lansiranje novog električnog Scenica - kompaktnog SUV-a, i dolaska električne Petice u drugoj polovini godine, koja će zamijeniti zastarjeli Zoe. Renault, koji se prošle godine uzdržao od praćenja Teslinog spuštanja cijena, odlučio je da ipak smanji početnu cijenu Meganea (sa osnovnom baterijom od 40 kWh) za 10 posto u januaru, čija cijena je sa 38.000 reducirana na 34.000 eura prije poticaja.
Uzimajući u obzir državni EV bonus od 5.000 eura, koji se ne odnosi na kupce modela 3 i MG4, jer su proizvedeni u Kini, Megane povećava razliku u odnosu na Teslu i čak je nešto jeftiniji od MG4. Megane se istovremeno takmiči i sa kompaktnim električnim vozilima iz Stellantisa, Peugeotom 308 i Opel Astrom, koji su lansirani prošle godine, iako su nešto skuplji.
Megane E-Tech je lansiran početkom 2022. po cijeni od 35.200 eura za osnovni model sa baterijom od 40 kWh (dostupna je i baterija od 60 kWh) i u međuvremenu, u talasu inflacije, digao cijenu. Od tada, Renault je revidirao verziju sa manjom baterijom sa više standardne opreme, a sad spustio i samu cijenu. Talas spuštanja cijena nedavno je zahvatio i Volkswagen, koji je također nedavno snizio cijene u mnogim evropskim zemljama za svoju liniju električnih vozila. Evropljani više nemaju izgovor u borbi protiv povoljnijih kineskih uvoznih automobila.