Svaki primjerak od ovih pet raritetnih automobila vrijedi pravo bogatstvo, ali budući da su se pojavili u epskim filmovima, neki u sporednim, a neki u najbitnijim kadrovima, njihova vrijednost je naknadno skočila. Nekima više, nekima manje, ali cijena ovih automobila konstanto raste. Zeleni McQueenov Mustang dobar je uvod u cjenovni raspon koji su ovi automobili postigli na nekoj od javnih aukcija.
Ferrari 375 MM Berlinetta by Pininfarina (1954.)
Model 375 MM, Ferrari je prvobitno razvio za takmičenje u trci Mille Miglia 1956, a to potvrđuju i inicijali MM u nazivu. Iako su svi bili opremljeni trkaćim V12 motorom, a neki su napravljeni posebno za trke, većina od 26 jedinica bila je razvijena za cestu. Svaki od cestovnih modela 375 MM imao je različitu karoseriju koju su napravili poznati talijanski karoseristi: Vignale, Scaglietti, Ghia ili Pininfarina.
Šasiju br. 0416AM, za model dovršen u julu 1954. godine, krasila je jedna od ovih posebno napravljenih karoserija koje je dizajnirao sam Battista ‘’Pinin’’ Farina. Unikatnog izgleda, ovo je jedini automobil na ovoj listi, koji se pojavljuje u filmu, a koji je najmanje bio usredotočen na automobile. Naime, model 375 MM se kratko pojavio u talijanskoj komediji La Fortuna di Essere Donna (Kakva žena!) iz 1956. u kojoj glume Sophia Loren i Charles Boyer.
Ipak, zbog svog jedinstvenog oblika, prodat je za 4,62 miliona dolara na RM aukciji 2010. godine.
Ferrari 250 GT LWB Berlinetta "Tour de France" (1959.)
Serija 250 pomogla je Ferrariju da postane najveće ime u trkama sportskih automobila tokom 1950-ih i 1960-ih. Od svih verzija, GTO je najtraženija, a skoro isto se može reći za njegovov prethodnika - GT LWB Berlinetta.
Ovaj model proizvodio se od 1955. do 1959., i to u samo 77 primjeraka u tri serije, a naziv "Tour de France", koji je dobio po poznatoj automobilskoj trci tog razdoblja, imao je prekrasnu karoseriju Berlinette koju je dizajnirao Pinninfarina, a napravio Scaglietti.
Pokretan 3,0-litrenim Colombo V12 s tri Weberova karburatora s kojima je razvijao 240 KS, osvojio je više trka širom svijeta, uključujući Tour de France u tri navrata (1956., 1957. i 1958.). Jednu od ovih automobilskih legendi kupio je Walt Disney Studios tokom ranih 1960-ih. Automobil se pojavljuje u filmu The Love Bug iz 1966., gdje je ‘’glumio’’ uz originalnog Herbieja, simpatičnu VW Bubu s dušom.
Slavni Ferrari potom je više puta mijenjao vlasnike, a 2012. je prodat na aukciji za 6,71 milion dolara.
Shelby Cobra Daytona Coupe (1965.)
Prije nego što je razbio Ferrari u trci Le Mansu s Fordom GT40, Carroll Shelby želio je takođe prekinuti dominaciju Ferrarija 250 GTO u Le Mansu u GT klasi sa svojom Cobrom. Međutim, karoserija standardne Cobre nije bila napravljena za trke, pa su Shelby i njegova ekipa na kraju dizajnirali novu.
Cobra s obnovljenom karoserijom postala je poznata kao Daytona Coupe, a 1964. završila je četvrta u ukupnom poretku Le Mansa, pobjedivši u klasi GT. Kasnije su slijedile mnoge druge pobjede i titule u trkama, čineći Daytona Coupe jednim od najuspješnijih američkih trkaćih automobila. Sa samo šest jedinica izgrađenih od 1964. do 1965., ovaj automobil spada također među najrjeđe na svijetu.
Šasija br. CSX2601, četvrti automobil koji je napravio Shelby American, takmičio se u mnogim kultnim trkama, uključujući 24 sata Daytone, 24 sata Le Mansa i 1.000 km Nurburgringa, ali također se pojavio u kultnom filmskom klasiku Red Line 7000 iz 1964.
Nekada u vlasništvu slavnog američkog vozača trka Boba Bonduranta, CSX2601 Daytona Coupe 2009. je završila na aukciji Mecum, gdje je prodata za 7,25 miliona dolara - što je tada bila najveća plaćena cijena za jedan američki automobil na javnoj aukciji.
Ford GT40 (1967.)
Nakon što nije uspio preuzeti Ferrari početkom 1960-ih, Ford je započeo svoj najambiciozniji projekat motosporta s jedinim ciljem okončanja hegemonije talijanskog proizvođača u Le Mansu. Uz pomoć Carrolla Shelbyja, Plavi oval je uspio pobijediti Ferrari u pravom stilu, osvojivši tri prva mjesta u legendarnoj trci 1966. godine.
Revidirani Mk IV GT40 ponovio je performanse 1967. godine, a nakon što je dominantni automobil predao u ruke engleskom trkaćem inžinjeru, a kasnije šefu tima - Johnu Wyeru, poboljšane verzije MK I postigle su još dvije pobjede u Le Mansu - 1968. i 1969. godine. Jedan od modela u karakterističnim bojama naftnog giganta Gulf Oil, koji je 1967. započeo život kao Mirage M.10003 i pretvoren u Mk I GT40 specifikaciju Grupe 4, korišten je kao automobil s kamerom u filmu "Le Mans" iz 1971., u kojem glumi Steve McQueen.
Iako nije bio dio filma, niti je bio dio uspješnog tima trkaćih modela, automobil sa šasijom br. P/1074 postao je najskuplji Ford ikad prodat na javnoj aukciji 2012. kada je postigao vrtoglavu cijenu od 11 miliona dolara.
Porsche 917K (1970.)
Nakon što je John Wyer iskoristio rupu u pravilima Grupe 4 i dva puta osvojio Le Mans s naizgled zastarjelim Fordom Mk I GT40, Porsche je odlučio učiniti isto, ali je napravio potpuno novi automobil i motor od nule. Sve je počelo u ljeto 1968., a u samo deset mjeseci Porsche je napravio, ne jedan nego 25 novih 917-ica za homologaciju. Početni 917 mučili su problemi sa stabilnošću, ali uz pomoć Johna Wyera, redizajnirani 917K postao je nepobjediv, osvojivši dva puta Le Mans - 1970. i 1971. godine.
Jedan od tih pobjedničkih automobila iz 1971. posuđen je filmskoj ekipi Le Mansa. Za razliku od Fordovog automobila s kamerom GT40, ovaj konkretni 917K (br. šasije 917-031/026) pojavio se u krupnim kadrovima sa Steveom McQueenom u epskom filmu.
Nakon što je automobil povučen iz trka, nekoliko je puta mijenjao vlasnike, a 2001. postao je najskuplji filmski automobil ikad prodan na aukciji, jer je bogati kolekcionar platio 11 miliona dolara za njega. Slavni Porsche ponovo se pojavio na aukciji 2021., ali unatoč najvišoj ponudi koja je navodno dostigla 15 miliona dolara, zbog proceduraralne greške vlasnika, automobil na kraju nije prodat.