Iza upravljača produkcijske Supre bio je novinar i testni vozač magazina Sport Auto Christian Gebhardt, a Toyotin sportski Coupe krug njemačke staze Nürburgring Nordschleife prošao je u vremenu 7:52.17, što je za nešto više od tri sekunde bolje od vremena koje je Gebhardt u septembru 2018. godine ostvario iza upravljača bratskog BMW-a Z4 M40i.
Peta generacija legendarnog Toyotinog modela, koja je u fazama razvoja i testiranja mnogo vremena provela upravo na Nürburgringu, ostvarenim rezultatom nadmašila je i aktuelno vrijeme BMW-a M2 Competition (7:52.36) čiji je trolitarski redni biturbo motor sa šest cilindara snažniji 70 KS u odnosu na (BMW-ov) motor istog koncepta koji pokreće Supru.
I dok svi misle da Supra na Nürburgringu može napraviti još bolje vrijeme, u Toyoti su najavili da će Supru u dogledno vrijeme ponuditi i u kombinaciji s više snage i manje kilograma.