Toyotin coupe
4

Pogledajte aktuelnu Supru u akciji na stazi Nürburgring Nordschleife

E. L.
Za zatvaranje kruga u čuvenom "zelenom paklu" Toyotin sportski Coupe "potrošio" je sedam minuta i 52 sekunde.

Iza upravljača produkcijske Supre bio je novinar i testni vozač magazina Sport Auto Christian Gebhardt, a Toyotin sportski Coupe krug njemačke staze Nürburgring Nordschleife prošao je u vremenu 7:52.17, što je za nešto više od tri sekunde bolje od vremena koje je Gebhardt u septembru 2018. godine ostvario iza upravljača bratskog BMW-a Z4 M40i.

Peta generacija legendarnog Toyotinog modela, koja je u fazama razvoja i testiranja mnogo vremena provela upravo na Nürburgringu, ostvarenim rezultatom nadmašila je i aktuelno vrijeme BMW-a M2 Competition (7:52.36) čiji je trolitarski redni biturbo motor sa šest cilindara snažniji 70 KS u odnosu na (BMW-ov) motor istog koncepta koji pokreće Supru.

I dok svi misle da Supra na Nürburgringu može napraviti još bolje vrijeme, u Toyoti su najavili da će Supru u dogledno vrijeme ponuditi i u kombinaciji s više snage i manje kilograma.