Video prikazuje doslovno sve, svaki korak procesa, od ugradnje diferencijala pa do amortizera.
Međutim, nije riječ samo o mehaničkim stvarima, nego i o postavljanju sjedišta, sigurnosnih pojaseva, protivpožarnog aparata i čak rezervnog točka.
Inače, Hyundaijevi mehaničari prave svaki reli automobil ručno, što ovaj video prikazuje i na kraju nudi konačni rezultat.
Upravo je u ovakvom Hyundai i20 N Rally2 automobilu Hayden Paddon osvojio dvije vezane titule u Evropskom reli šampionatu (ERC). Isti automobil koriste i drugi timovi širom svijeta na utrkama, a moguće ga je i kupiti.
Pokreće ga 1,6-litarski motor s turbopunjačem, čija se snaga prenosi na sva četiri točka i putem petostepenog sekvencijalnog mjenjača. Tu su prednji i stražnji mehanički diferencijal. dok se za zaustavljanje brinu ventilirani kočioni diskovi promjera između 300 i 350 mm ovisno o podlozi, s kočionim kliještima s četiri klipa.