Istina je da Toyotin Coupé GR86 nije među najbržim automobilima koji su se suočili sa štopericom na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife, ali se u ovom slučaju mnogo značajnijom čini izjava Christiana Gebhardta (novinar i testni vozač njemačkog magazina Sport Auto) koji je nakon "zatvaranja“ najbržeg kruga rekao da GR86 spada među najzabavnije automobile koje je do sada vozio na Nürburgringu. A vozio ih je mnogo.
Upravljajući jednim od posljednjih sportskih automobila "stare škole“, koji sa sobom donosi atmosferski boxer motor, ručni mjenjač i zadnji pogon, Gebhardt je kroz "zeleni pakao“ prošao za osam minuta i 27.270 sekundi, što je znatno bolje od vremena koje je ostvario model prve generacije (GT86) kojem je za isti krug trebalo osam minuta i 44.900 sekundi.
Podsjećanja radi, GR86 pokreće Subaruov 2,4-litarski atmosferski četverocilindarski boxer motor koji razvija 235 konjskih snaga pri 7.400 obr/min i 250 Nm najvećeg obrtnog momenta pri 3.700 obr/min, što je dovoljno za ubrzanje od 0 do 100 km/h za 6,3 sekunde i 225 km/h.