U društvu brzih
5

Pogledajte kako se na Nürburgringu snašao aktuelni Corvette Z06

E. L.
Jedan od najpoznatijih američkih sportskih automobila kroz čuveni "zeleni pakao" prošao je za 7 minuta i 10,51 sekundu.

Među posljednjim automobilima koje je poznati njemački magazin Sport Auto suočio s čuvenom njemačkom stazom Nürburgring Nordschleife našao se jedan od najpoznatijih američkih sportskih automobila koji je s osmom generacijom po prvi put dobio centralno smješten motor.

Iza upravljača Corvette C8 Z06 na gumama Michelin Pilot Sport Cup 2 R i ovaj put je bio trkač/novinar spomenutog magazina Christian Gebhardt koji je 20,8 kilometara dug krug „zatvorio“ za 7 minuta i 10.51 sekundu, što je vrijeme s kojim je Corvette iza sebe ostavio nekolicinu sportskih automobila među kojima su Porsche 918 Spyder, Dodge Viper ACR i Mercedes-AMG GT-R.

Podsjećanja radi, magazin Sport Auto i Gebhardt na Nürburgringu su probali/mjerili vrijeme i Corvette Z06 prethodne generacije koji je u odnosu na aktuelni model kasnio nešto više od tri sekunde, a mnogi vjeruju da bi C8 Z06 na mjerenjima koja bi organizovao Chevrolet „skinuo“ još nekoliko sekundi.

Corvette C8 Z06 pokreće 5,5-litarski atmosferski V8 motor koji razvija 670 konjskih snaga pri 8.400 obr/min i 623 Nm najvećeg obrtnog momenta za čiju je distribuciju na zadnju osovinu zadužen 8-stepeni automatski mjenjač, ali Z06 više nije najsnažnije izdanje 'vette, jer titula odnedavno pripada verziji ZR1 s kojom 5,5-litarski V8 potpomognut s dva turbopunjača razvija 1.064 KS i 1.123 Nm najvećeg obrtnog momenta.