Corvette ZR1 od 0 do 100 km/h stiže za 2,5 sekundi
Chevrolet je objavio da najbrži Corvette do sada koji je na mjerenjima stigao do 375 km/h ima i najbolje ubrzanje, jer ZR1 iz mjesta do "stotke" stiže za samo 2,5 sekundi.
Chevrolet je objavio da najbrži Corvette do sada koji je na mjerenjima stigao do 375 km/h ima i najbolje ubrzanje, jer ZR1 iz mjesta do "stotke" stiže za samo 2,5 sekundi.
Jedan od najpoznatijih američkih sportskih automobila kroz čuveni "zeleni pakao" prošao je za 7 minuta i 10,51 sekundu.
Novi Chevrolet Corvette ZR1 na njemačkoj ovalnoj testnoj stazi u Papenburgu stigao je do rekordnih 375 km/h.
Šef inženjerijskog odjela Chevroleta u kojem su zaduženi za razvoj jednog od najpoznatijih sportskih automobila svih vremena rekao je da isključivo kupci odlučuju o proizvodnji Corvette koju bi pokretala samo struja.
NASCAR predstavlja svoj prvi električni prototip, razvijen u saradnji sa ABB-om, Chevroletom, Fordom i Toyotom, kojeg pogone električni motori ukupne snage od 1360 konja, a novost je i karoserija u obliku crossovera. Ima li budućnosti za ovakav koncept?
Prije nego je poginuo u saobraćajnoj nesreći kao suvozač u Porscheu Carrera GT 2013. godine, slavni glumac Paul Walker je sa svojim prijateljima radio na nekoliko projekata vezanih za automobile. Jedan od njih je Chevrolet Camaro RS Z/28 iz 1969. godine, koji će u augustu biti prodan na aukciji.
I dok su stotine novih modela u prošlosti nastajali i nestajali sa scene, neki su uspjeli preživjeti decenijama. Suburban najduže od svih, jer čak 89 godina ovaj model bez prekida u proizvodnji traje na svjetskoj sceni.
S proizvodne trake Chevroletovog postrojenja u Lansingu u Michiganu sišao je posljednji Camaro, potvrdio je ovaj proizvođač automobila za Road & Truck. Proizvodnja je okončana prije nego je planirano, odnosno u januaru 2024. godine.
Kada se priča o klasičnim američkim sportskim kamionetima, mnogi će prvo spomenuti Ford F-150 SVT Lightning ili Dodge Ram SRT-10, no prije njih je na scenu stigao Chevrolet 454 SS.
Ovaj unikatni automobil je dizajnirao Pininfarina, a više je ličio na Ferrari iz 1960-ih nego na Corvette C2 na kojem se temeljio. Nastao je iz obične potrebe dizajnerskog studija da se pojavljuje po evropskim sajmovima kako bi ostao u fokusu kupaca.