![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/b_250214063.jpg?v=1)
Prototip pokreću tri šestofazna elektromotora kombinovane snage 1.300 KS s obrtnim momentom do 15.000 obr/min, a napaja ih baterija kapaciteta 78 kWh s tečnim hlađenjem. Automobil koristi NASCAR Next Gen šasiju i ovjes te je opremljen pogonom na sva četiri točka, koji se može programirati. Na njemu su Goodyear Racing Eagle gume.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/250214063.1_xl.jpg?v=1739528847)
Iz Chevroleta kažu da su blisko sarađivali s NASCAR-om i drugim proizvođačima na parametrima i tehničkim elementima prototipa.
Eric Warren, šef globalnih programa za autosport u GM-u, rekao je da kompanija nema namjeru napustiti svoje dokazane V8 motore u NASCAR-u, ali da aktivno testira nove tehnologije koje bi mogle utjecati na buduću proizvodnju Chevroletovih električnih automobila. Blazer EV.R NASCAR je jedna od platformi za takva testiranja.
![](https://static.klix.ba/media/images/vijesti/250214063.2_xl.jpg?v=1739528847)
GM Design je učinio Blazer EV.R sličnim produkcijskom modelu Blazer EV SS, no u agresivnijem stilu. Inženjeri su uspjeli ne samo kreirati koncept, nego su ga i testirali u realnim uvjetima u Carolina Motorsports Parku u Kershawu u Južnoj Karolini. Iza upravljača je bio Justin Allgaier, Team Chevy vozač i šampion NASCAR Xfiniti Serije za 2024. godinu. On je kazao da developeri pomoću ovog prototipa uče kako podesiti regenerativno kočenje, koje ima veliki utjecaj na zone kočenja i balans u zavojima.
Treba istaći da Blazer EV.R NASCAR neće učestvovati u takmičenju.
U međuvremenu Chevrolet ne zaboravlja na kupce. Flagship Blazer EV SS uskoro ide u prodaju sa 615 KS i ubrzanjem od 0 do 100 km/h za oko 3,4 sekunde. Njegov domet iznosi 487 kilometara, a osnovna cijena je 62.490 dolara.