Lider kategorije
14

Pogledajte kako se najlakši i najbrži Mégane snalazi na Nürburgringu

E. L.
Videomaterijal njemačkog magazina Sport Auto najbolje pokazuje zašto Renault Mégane R.S. Trophy-R u kategoriji automobila s prednjim pogonom i dalje drži rekord kruga na čuvenoj stazi Nürburgring Nordschleife.

Hondin Civic Type-R skoro dvije godine držao je rekord kruga na stazi Nürburgring Nordschleife, ali su u odjelu Renault Sport prošle godine odlučili da je vrijeme da se vrate u čuveni "zeleni pakao" i titulu u kategoriji produkcijskih automobila s prednjim pogonom opet odnesu u Francusku.

U misiji su koristili "hardcore“ izdanje Mégana R.S. aktuelne generacije, a Renaultov "hothatch“ s dodatkom Trophy-R stazom je protutnjao za sedam minuta i 40.1 sekundu, što je skoro četiri sekunde bolje od vremena koje je u posljednjem pokušaju ostvario Hondin "Samuraj“.

Mégane R.S. Trophy-R pokreće 1,8-litarski četverocilindarski turbobenzinski motor čijih je 300 konjskih snaga i 400 Nm najvećeg obrtnog momenta (zahvaljujući mnogobrojnim karbonskim elementima) u ovom slučaju zaduženo za 1.306 kilograma, što je 130 kilograma manje u odnosu na Mégane R.S. Trophy.

Prijenos snage na prednju osovinu kojoj asistira mehanička ograničena blokada diferencijala obavlja se posredstvom ručnog 6-stepenog mjenjača, a cijena Renaultove "specijalke" bez opcionih dodataka iznosi oko 55.000 eura.

U organizaciji njemačkog magazina Sport Auto najbrži i najlakši Mégane (čija je produkcija ograničena na samo 500 primjeraka) opet je posjetio stazu Nürburgring Nordschleife i još jednom pokazao svoj raskošan talenat.