Porsche je prije mjesec dana predstavio novu generaciju modela 911 GT3 RS koji pokreće 4-litarski 6-cilindarski boxer motor, jedan od posljednjih motora visokih performansi kojima ne asistiraju mehanički kompresori ili turbopunjači, a priča oko besmrtnih "elfera“ koji na sebi nose čuvenu oznaku RS (RennSport) počela je prije pola stoljeća.
U čast obilježavanja 50. rođendana prvog Porschea 911 RS (koji je poslužio kao osnovica za nastanak prve trkaće verzije 911 RSR) u Stuttgartu su objavili i zanimljiv videomaterijal u kojem, okruženi različitim RS verzijama, legendarni Walter Röhrl (dvostruki svjetski rally šampion) i trkač Porscheovog tvorničkog tima Timo Bernhard razgovaraju o utjecaju koji je prvi 911 RS imao na automobilsku industriju.
Porsche 911 Carrera RS 2.7 na scenu je stigao u oktobru 1972. godine. Zasnovan na modelu 911S 2.4, na premijernom pojavljivanju pred publikom na Sajmu automobila u Parizu nosio je titulu najsnažnijeg i najbržeg modela iz tadašnje ponude „elfera“. U Porscheu se nisu ustezali da ga proglase automobilom za svakodnevno korištenje s kojim se u slobodno vrijeme može i trkati.
Olakšan i aerodinamički optimiziran u odnosu na spomenuti 911S, 911 Carrera RS 2.7 pokreće zrakom hlađen 2,7-litarski 6-cilindarski boxer motor koji razvija 210 KS i 255 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je ručni 5-stepeni mjenjač. Masa Coupéa s poklopcem motora na kojem je karakterističan spojler nazvan "pačji rep“ iznosi 975 kilograma. Od 0 do 100 km/h stiže za 5,6 sekundi i razvija 241 km/h, što se i danas može smatrati respektabilnim rezultatom.