Riječ je o automobilu koji se "zaživio" nakon što je Porsche odlučio ući u FIA Group 4 GT/Special Sports Car kategoriju s trkaćim automobilom baziranim na modelu 911 S. Kako bi se ispunili homologacijski zahtjevi, kompanija je morala proizvesti 500 cestovnih primjeraka tako da je nastao model Carrera RS 2.7.
Automobil je predstavljen na Sajmu automobila u Parizu 1972. godine u Touring i Sports verzijama, a svi primjerci su veoma brzo rasprodani. Zbog toga je Porsche proizveo još primjeraka, a do završetka proizvodnje je prodano 1.525 automobila. Od ovog ukupnog broja, bilo je 200 primjeraka modela M471 Lightweight, dok je proizvedeno 1.308 primjeraka modela M472 Touring. Međutim, s proizvodne trake je sišlo samo 17 primjeraka RSH modela poput onog na fotografijama, a poznat je i kao homologacijski model.
Aukcijska kuća RM Sotheby's otkriva da je Carrera RS 2.7 RSH izašla iz Porscheove fabrike lakirana u Light Ivory boju. Automobil je promijenio nekoliko vlasnika, a dok je bio u vlasništvu kolekcionara Marka Heiningea sredinom osamdesetih, obavljena je kompletna restauracija.
Heininge je otkrio da je prethodni vlasnik postavio šire blatobrane, ali to nisu bili originalni dijelovi. Prednji branici su kasnije modificirani, a fabrički stražni su postavljeni kako bi se automobil vratio u prvobitno stanje.
U proteklih nekoliko desetljeća se radilo na automobilu, a 2016. godine su zamijenjeni zatezači, izduvni sistem, različite komponente šasije i motora, ali prema fabričkim specifikacijama.
Automobil pokreće 2,7-litarski atmosferski 6-cilindrični motor koji razvija 210 KS i 266 Nm obrtnog momenta.
Koliko je automobil prešao, nije navedeno, ali zato jeste cijena koja iznosi 1,35 miliona dolara.