Röhrl, iako je u svojoj 68. godini, pokazuje da nije izgubio osjećaj i brzinu koji su mu donijeli titule najboljeg reli vozača 80-ih godina prošlog stoljeća. On fascinira svojim mirnim izrazom lica dok novog 911 GT3 RS "gura" do samih granica. Ipak, ne treba zaboraviti da nakon sirovih i snažnih automobila kao što su FIAT 131 Abarth, Opel Ascona 400, Lancia 037 ili Audi Quattro koji su imali pregršt snage i nikakvih sistema za kontrolu trakcije, a na kojima je Röhrl stekao svoju slavu, njemu vožnja ovako tehnološki usavršenog automobila ne predstavlja veliki izazov.
Ipak, ne treba zaboraviti 500 KS u novom 911 GT3 RS samo rijetki mogu ovako dobro iskoristiti, pa većini samo i ostaje da gledaju majstore poput Röhrla kako bez muke i grimasa na licu diriguju 4,0-litarskim bokser motorom da "pjeva" do 8,800 okr/min.