Richard je kupio svoj automobil prije 51 godinu te ga vozi i danas. Riječ je o modelu 911T Targa proizvedenom u februaru 1973. godine, koji je i dalje sa svojim prvim vlasnikom, koji ga je kupio u aprilu 1973. godine u kalifornijskom salonu. Uz odabrane opcije ga je platio oko 10.000 dolara, što u današnjoj vrijednosti novca iznosi oko 70.000 dolara uzimajući u obzir inflaciju. Međutim, i to je povoljno jer najjeftinija Targa košta 134.500 dolara, dok je za Targu 4 GTS potrebno izdvojiti 186.000 dolara.
S obzirom da automobil posjeduje 51 godinu, Richard ima mnogo priča vezanih za njega. Prisjetio da da je jednog ranog jutra prilikom vožnje u Los Angelesu u društvu svoje djevojke 1974. godine udario jelena, samo godinu dana nakon što mu je automobil isporučen. On je pravio suptilne promjene u narednim godinama te je usvojio OEM+ izgled. Godine 1991. je nakon petogodišnjeg "sna" automobil dobio šire blatobrane modela 911 Carrera RS iz 1973. godine, što je uključivalo i prilagođavanje stražnjeg branika kako bi se "poravnao" sa širim "kukovima".
Stražnje 16-inčne felge potiču od modela 930 Turbo iz 1986. godine, dok su naprijed postavljene zapravo stražnje 16-inčne felge modela 944 Turbo iz 1986. godine. Richard je odlučio da koristi akrilnu boju za rikverc svjetla kako bi izgledala poput žutih svjetala na modelima prodavanim u Evropi. Ovaj primjerak modela 911T Targa ima i aluminijski stražnji poklopac, a naprijed se nalazi branik preuzet od modela 911S, dok aftermarket prednja svjetla sadrže manje hroma u odnosu na originalni set.
Uprkos starosti, Porsche još uvijek nosi originalne hromirane dijelove i gumu na svim mjestima iznad ručki vrata. Pragovi su uzeti od modela RS, a u prtljažniku je i dalje originalni tepih koji je postavljen prije više od polovine stoljeća. Tu je i komplet alata koji je došao uz automobil, ali i originalna dizalica, uputstva korištenja, certifikat autentičnosti, naljepnice na prozorima te kompletna servisna dokumentacija.
Nazad je smješten 3,2-litarski motor iz modela 911 proizvedenog 1986. godine, koji je prešao oko 40.000 kilometara, dok je karoserija "skupila" oko 210.000 kilometara. Nakon nekoliko modifikacija, motor isporučuje do 270 KS.
U unutrašnjosti je sve originalno osim sjedišta, upravljača, radija, štitnika od sunca i patosnica. Tu su sada Recaro sjedišta sa lumbalnom potporom koja se možeđ napuhati, koja nisu originalna, ali su također stara 51 godinu.
Ovaj Porsche se zaista može smatrati vremenskom kapsulom.