Iako nije riječ o "pravom" modelu 911 GT, manje iskusnom oku se može učiniti da drugačije zahvaljujući branicima u GT2 stilu i blatobranima koje je postavio Virutoso Performance 2017. godine. Njemački sportski automobil je dobio veliki stražnji spojler s integrisanim otvorima za zrak te prilagodljivim godnjim elementom, a u potpunosti je lakiran u svijetlo žutu boju kako bi se odala počast Team Penske RS Spyder trkaćim automobilima.
Automobil je dobio različita poboljšanja, a među njima su 18-inčne Speedline felge sa Michelin Pilot Sport N4 gumama dimentija 235/40 naprijed i 295/30 nazad. Prethodni vlasnik je ugradio prilagodljive Bilstein amortizere i crvena kočiona kliješta.
Pogled u unutrašnjost otkriva sjedišta presvučena crnom kožom, a isti materijal je prisutan na panelima vrata, amrmaturnoj ploči i centralnoj konzoli. Prednja sjedišta se elektronski podešavaju, a na raspolaganju su Alpine CD stereo sistem, automatski klima uređaj i tempomat.
Detalj u unutrašnjosti koji privlači posebnu pažnju svakako je MOMO upravljač presvučen Alcantarom.
Porsche 911 Turbo pokreće 3,6-litarski 6-cilindrični motor s poboljšanim međuhladnjakom i aftermarket upravljačkim softverom. Snaga se prenosi na točkove preko 6-stepenog manuelnog mjenjača i stražnjeg diferencijala s ograničenim proklizavanjem.
Prethodni vlasnik je potrošio više od 125.000 dolara kako bi automobil bio u sadašnjem stanju, a sat pokazuje 67.500 pređenih kilometara.