"Vrlo smo uzbuđeni i sretni što smo osvojili treće mjesto na svjetskoj razini u segmentu Škoda postprodajnih usluga. Ovo priznanje se dodjeljuje kroz analizu mnogo segmenata poslovanja: promet Škoda Originalnih dijelova i opreme, zadovoljstvo kupaca u ovlaštenim Škoda servisima, digitalni svijet (Škoda connect), mobilna garancija, ispitivanje zadovoljstva kupaca Škode, "tajni kupci", sprovođenje radioničkih akcija proizvođača, pravovremena i stručna edukacija uposlenih u trgovačkoj mreži, blagovremeno i stručno provođenje garantnih zahtjeva, razvoj Škoda mreže u BiH, itd.", ističe Omer Kozadra, rukovodilac Postprodaje u kompaniji Porsche Bosna i Hercegovina.
"Ova izuzetna nagrada je priznanje za rad, trud i zalaganje svih uposlenika Sektora Postprodaje u ostvarivanju ciljeva i sprovođenju smjernica od strane Škoda auto, ali i ostalih marki (VW putnička vozila, VW privredna vozila, SEAT, Audi i Porsche) koje zastupa Porsche BH kao uvoznik.
Ovlaštena mreža Škoda servisa u Bosni i Hercegovini obuhvata 16 servisa strateški raspoređenih po cijeloj BiH. Sektor Postprodaje Porsche BH, koji broji 24 uposlenika, brine o mreži ovlaštenih trgovaca ali i o krajnjim kupcima Škoda automobila. Tim Postprodaje, zajedno sa uposlenicima iz drugih timova unutar Porsche BH, konstantno se educira i neprestano radi na usvajanju novih tehničkih dostignuća u svijetu automobilizma. Naše znanje nesebično prenosimo i na uposlenike ovlaštene prodajno – servisne mreže jer bez njih ni mi ne bi mogli raditi. Zbog toga ovo prestižno priznanje prihvatamo kao nagradu za sve nas, kako za Porsche BH, tako za ovlaštenu prodajno-servisnu mrežu Škoda u BiH“, dodaje Kozadra.