Porsche svečano otvorio najnapredniji i ekološki najodrživiji prodajno-servisni centar u BiH
Vrhunski arhitektonski dizajn i tehnološke inovacije ovog objekta usklađeni su s najnovijim ekološkim standardima, pružajući jedinstveno okruženje za prezentaciju i servisiranje Porsche vozila. Na večerašnjom je ovaj savremeni objekt bio centar gala otvorenja na kojem su se brojnim zvanicama obratili brojni važni gosti iz Porsche svijeta.
Koliko je važan ovaj objekat u cijeloj Porsche mreži pokazao je i broj specijalnih gostiju, pa su tako uz Armina Mulovića, Porsche brand menadžera u BiH i Alexa Vaszija, direktora kompanije Porsche Sarajevo, otvorenju novog centra prisustvovali su i Hans Peter Schutziger - CEO Porsche Holding, Gunther Seifert - Director Wholesale Europe Porsche Holding, Iryna Kauk - Porsche Central and Eastern Europe CEO, Daniel Zeitler- Head of region PCEE, Martin Kocourek - Director Porsche Business Development, Dominik Hornicek - Country manager Porsche Holding, Sarah Fischinger - Porsche Holding, Timo Berhard - Porsche Brand ambasador, dok je cijeli program i ceremoniju otvaranja vodio Rudi Cerne, zvanični Porsche moderator ali poznat u Sarajevu kao četvrtoplasirani na ZOI 1984. godine u umjetničkom klizanju.
Alex Vaszi, CEO kompanije Porsche Sarajevo, na press konferenciji istakao je promjenu pristupa i važnost nove lokacije, kao temelja za buduće dugoročne ciljeve u poslovanju. Vaszi je također istakao težnju brenda Porsche ka elektromobilnosti, ali i podrcrtao važnost tranzicijskog perioda za Porsche, kao jedne od ''najglasnijih'' marki u Evropi kada je riječ o održivosti, ali i racionalnom prelasku na zelenu tehnologiju.
''Slika koju Porsche ima pred sobom je kristalno čista. Elektromobilnost je budućnost Porschea, ali siguran sam da postoje alternative s kojima ovaj brend računa u tranzicijskom periodu'', izjavio je Vaszi.
Porsche centar Sarajevo predstavlja svijetao primjer modernog pristupa održivom razvoju u Bosni i Hercegovini. Prilikom planiranja pažljivo se vodilo računa o svakom detalju, posebno o energetskoj samoodrživosti.
Centar je opremljen naprednim fotonaponskim sistemom koji se prostire na 2.200 kvadratnih metara i zadovoljava više od polovine njegovih energetskih potreba. Ovom tehnologijom smanjuje se zavisnost od vanjskih izvora energije i značajno doprinosi smanjenju operativnih troškova i emisije ugljen-dioksida.
U skladu s vizijom dodatnog jačanja energetske neovisnosti, planovi za narednu godinu uključuju izgradnju nadstrešnica opremljenih solarnim panelima, čime će ekološki standardi centra biti podignuti na još viši nivo.
Pored inovativnog pristupa održivosti, novi centar nudi sveobuhvatan set usluga, uključujući prodajno-izložbene salone, servisne radionice, limariju, lakirnicu i posebnu jedinicu za visokonaponske baterije, što dodatno potvrđuje Porscheovu predanost razvoju elektromobilnosti. Ovaj prostor koji zauzima više od 5.600 kvadratnih metara, predstavlja najnapredniji objekat ove vrste u Bosni i Hercegovini.
Novi Porsche centar Sarajevo predstavlja investiciju u budućnost i mjesto gdje ljubitelji automobila mogu doživjeti najviši nivo kvaliteta, tehnologije i usluge.
Uz sve to, Porsche iz godine u godinu bilježi pozitivne prodajne rezultate, koji nadmašuju brojke velikog broja ''narodnih'' brendova. Međutim, Armin Mulović, brend menadžer marke Porsche u BiH, podvukao je da su strast, energija i timski rad neophodni faktori u radu s Porsche brednom paralelno uz konstantan razvoj poslovanja na ekskluzivnom pristupu ka klijentima.
''Iako sam dio Porschea već 18 godina, timski rad i energija su jako bitne karike bez kojih brend ne bi mogao egzistirati i biti ono što danas jeste. Svake godine težimo da isporučimo više automobila od prethodne, ali za iduću godinu imamo drugačiju strategiju koja će se vezati za ciljeve brenda u iduće dvije godine'', izjavio je Mulović.
Press konferenciji je prisustvovao i Porscheov ambasador, Timo Bernhard, veliko ime iz autosporta i dvostruki pobjednik legendarne trke 24 sata Le Mansa i dvostruki prvak Svjetskog šampionata u trkama izdržljivosti.
Dugogodišnji vozač Porschea s prisutnima je podijelio pozitivnu sliku koju je zatekao u novom Porsche Showroom-u za koji se nada da će biti veliki korak naprijed za brend, te ujedno podijelio iskustvo s trkaćih staza i nove generacije trkaćih automobila čija napredna tehnologija se konstantno primjenjuje na Porscheove cestovne automobile.
Specijalna premijera - Novi električni Porsche Macan
Druga generacija Macana je bazirana na PPE (Premium Platform Electric) platformi koja koristi 800-voltnu električnu arhitekturu te će biti baza za nadolazeće električne modele.
Baterija koristi litij-nikl-mangan kobalt ćelije poredane u 12 modula, a njen ukupni kapacitet iznosi 95 kWh. Porsche je prvi proizvođač koji je proizveo električni automobil uz korištenje 800-voltne arhitekture, a to je bio Taycan. Ona omogućava smanjenje upotrebe bakra, kao i veću brzinu punjenja. Korištenjem 800-voltnog DC punjača, baterija Macana će se puniti snagom do 270 kW. Ako se priključi na 400-voltni punjač, baterija se dijeli na pola te se puni paralelno, što značajno skraćuje vrijeme punjenja.
Macan 4 i Macan Turbo ima sinhrone motore s trajnim magnetima na svakoj osovini, dok je zadnji motor rotiran za 180 stepeni kako bi se osigurala distribucija težine nazad. U Macanu 4 motori razvijaju 402 KS i 644 Nm obrtnog momenta, dok u Macanu Turbo isporučuju 630 KS i 1.130 Nm.
Velika premijera i svečano otvorenje novog Porsche prodajnog centra, koji je prema riječima direktorice Porsche Central i Eastern Europe - Iryna Kauk, izgrađen i uređen po najboljim standardima ove marke te nudi jednako iskustvo kao i prodajni centri Porsche u Parizu, Šangaju, Los Angelesu, nastavljena je dugo u noć koncertom popularnog Željka Samardžića.